اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

فرهنگ نشاط اجتماعی در نسل جوان نهادینه شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه گلپایگان گفت: نشاط اجتماعی بر طبق قوانین و مقررات اسلامی در نسل جوان جامعه نهادینه شود.

فرهنگ نشاط اجتماعی در نسل جوان نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیلی در پانزدهمین شورای فرهنگ عمومی که در سالن اجتماعات بنیاد شهید گلپایگان برگزار شده بود، بیان کرد: در آستانه میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت و سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید زمینه نشاط اجتماعی در نسل جوان جامعه اشاعه داده شود. 

وی با تاکید بر اینکه نشاط اجتماعی در جامعه باید نهادینه شود، گفت: برنامه‌هایی که به مناسبت اعیاد و ولادت‌های ائمه توسط هیئت‌های مذهبی در مساجد و امامزاده‌ها برگزار می‌شود به ایجاد نشاط عمومی بین مردم کمک می‌کند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان به عوامل و زمینه‌های نشاط اجتماعی در جامعه اشاره کرد و افزود: قرار دادن چند سبد گل و یا ایجاد فضای سبز در اماکن اداری نقش مؤثری در ارتقای روحیه و نشاط کارکنان و ارباب رجوع دارد.

وی همچنین به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع هزاران نفر از مردم بجنورد اشاره کرد و گفت: ایشان به تغییر سبک زندگی مردم اشاره فرمودند و این وظیفه ما است که به فرمایشات ایشان جامعه عمل بپوشانیم و با دوری از زندگی تجملاتی به زندگی ساده و آرام روی آوریم.

اسماعیلی با بیان اینکه نشاط اجتماعی باید بر طبق قوانین و مقررات اسلامی اجرا شود، اضافه کرد: بنا به فرمایش ائمه معصومان باید در شادی و ولادت امامان معصوم شاد و در غم و عزای آن بزرگواران عزادار باشیم. 

در ادامه فرماندار گلپایگان با تاکید بر ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه بیان کرد: در شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیاست گذاری‌های کلان فرهنگی شهرستان انجام می‌شود و سپس دستورالعمل‌ها به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده و بر چگونگی اجرای آن هم نظارت می‌شود.

محسن حسین میرزایی با تاکید بر فرمایشات رهبری در جمع مردم استان خراسان جنوبی اظهار کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری چراغ راه روشنی برای زندگی همه افراد جامعه است.

وی همچنین بر اشاعه فرهنگ نشاط اجتماعی در نسل جوان تاکید کرد.

سپس شهردار گلپایگان گفت: نام‌گذاری معابر و خیابان‌ها بعد از تصویب شورای اسلامی شهر به تصویب شورای نظارت بر نام‌گذاری می‌رسد.

محمود بخشی با بیان اینکه با همکاری اداره پست شهرستان پلاک کوبی و نصب کد پستی منازل اجرا می‌شود، بیان کرد: همه کوچه‌ها و اماکن عمومی گلپایگان به نام مبارک شهدا مزین می‌شود. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان بر نشاط اجتماعی قانونمند و مطابق بر قوانین اسلامی تاکید کرد و گفت: ایجاد نشاط عمومی در بین اقشار مختلف مردم تاثیر زیادی بر زندگی آنان دارد. 

انتهای پیام/63014/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول