اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی خبر داد

اجرای بیش از 100 عنوان برنامه فرهنگی توسط بهزیستی آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیر کل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: دهه فجر امسال بیش از 100 عنوان برنامه توسط اداره کل بهزیستی آذربایجان‌غربی اجرایی می‌شود.

اجرای بیش از 100 عنوان برنامه فرهنگی توسط بهزیستی آذربایجان‌غربی

راضیه خدادوست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بهزیستی آذربایجان‌غربی به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر امسال 100 عنوان برنامه فرهنگی در مرکز استان و شهرستان‌های آذربایجان‌غربی اجرایی می‌کند.

وی با بیان اینکه علاوه بر این برنامه‌های فرهنگی شاهد بهره‌برداری و افتتاح چندین پروژه عمرانی مربوط به بهزیستی نیز خواهیم بود، تصریح کرد: بهره‌برداری از مساکن مهر مددجویی، افتتاح کلینیک مددکاری مهر در تکاب، افتتاح ساختمان مرکز بیماران روانی مزمن، افتتاح دو کمپ مردان و دو پایگاه سلامت اجتماعی در ارومیه از جمله این پروژه‌های عمرانی است که دهه فجر افتتاح می‌شوند.

خدادوست با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی این اداره کل در دهه فجر امسال اعلام کرد: نواخته شدن زنگ انقلاب در مهدهای کودک‌های آذربایجان‌غربی در نخستین روز از دهه مبارک فجر انجام گرفته است.

وی افزود: علاوه بر این در روزهای آینده شاهد دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، دیدار با خانواده معلولان و مددجویان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی خواهیم بود.

انتهای پیام/61001/ق10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول