اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

ملت ایران در مقابل دشمنان سر تسلیم فرود نخواهد آورد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ملت ایران هیچ‌وقت در مقابل دشمنان سر تسلیم فرود نیاورده و نخواهد آورد.

ملت ایران در مقابل دشمنان سر تسلیم فرود نخواهد آورد

یحیی شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چایپاره اظهار داشت: دشمنان اسلام می‌خواهند با ایجاد انواع مشکلات اقتصادی و سیاسی جلوی دستیابی ایران به توسعه‌ علمی و اقتصادی، آنان را وادار به تسلیم کنند اما همان‌طور که تاریخ گواهی می‌دهد ملت ایران هیچ‌وقت در مقابل دشمنان سر تسلیم فرود نیاورده و نخواهد آورد.

وی استفاده از ترفندهای رسانه‌ای و تبلیغی توسط دشمن برای تغییر معماری فکری و فرهنگی جوانان را گوشزد کرد و گفت: چون غربی‌ها قدرت تحمل توسعه و پیشرفت ملت ایران را ندارند سعی می‌کنند با استفاده از ابزار رسانه‌ای قالب‌های فرهنگی ضد انسانی و ضد دینی خود را با شکل و شمایل‌های جوان پسند در ذهن جوانان بگنجانند و معماری فکری جوانان را آن طور که خود می‌خواهند طراحی و ترسیم کنند.

تحریک قومیت‌ها علیه یکدیگر و نظام را از دیگر توطئه‌های دشمنان خواند و گفت: این حربه‌ای است که غربی‌ها هم اکنون در کشورهایی نظیر سوریه و عراق به کار برده‌اند و می‌خواهند آن را در ایران نیز عملی کنند.

دشمنان غافل از آن هستند که وحدت و اتحاد ملت ایران نه بر پایه قومیت که بر اساس دین و تقوا بنیان نهاده شده است و هیچ وقت در گرداب توطئه دشمن نخواهد افتاد.

انتهای پیام/61005/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول