اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

رسانه‌های غربی به دنبال انعکاس نقطه ضعف مسئولان ایران هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: دشمن و رسانه‌های دنیای استکبار و غرب به‌دنبال یافتن نقطه‌ضعف از مسئولین جمهوری اسلامی است و مسئولان در سخنرانی‌ها و نطق‌های خود مواظب باشند و مباحث و مسائل دشمن شادکن طرح نکنند.

رسانه‌های غربی به دنبال انعکاس نقطه ضعف مسئولان ایران هستند

حجت‌الاسلام حسن مصلح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از پیشرفت‌های انقلاب در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... هراس دارند و به هر شکل برای تخریب انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.

امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: شکل‌گیری انقلاب اسلامی بر مبنای احکام الهی و اسلامی و بسط آزادی‌خواهی در جهان منافع دشمنان را به‌خطر انداخته و تاب و توان را از ایشان گرفته و در واقع تهدید منافع دنیای استکبار از عوامل اصلی دشمنی آنها با اسلام و انقلاب اسلامی است.

مصلح با تاکید بر آنکه انقلاب اسلامی امروز به یک الگوی جهانی و منطقه‌ای تبدیل شده، بیان داشت: مردم آزادی‌خواه منطقه و سراسر جهان با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران به مقابله با حکام مستبد، زورگو و دست‌نشانده اقدام می‌کنند و دشمنان انقلاب نمی‌توانند این مساله را بپذیرند و شاهد باشند.

وی اضافه کرد: رخنه بین مردم و نظام و ایجاد اختلاف بین مسئولان نظام اسلامی از مسائلی است که دشمنان نظام اسلامی با برنامه‌ریزی دقیق برای تحقق آن تلاش می‌کنند و لازم است امت مسلمان ایران اسلامی و مسئولین با بصیرت مواظب رفتار‌های خود باشند.

این مسئول اذعان داشت: رسانه‌ یکی از ابزارهای کارآمدی است که دشمنان در مسیر تحقق اهداف خود از آن بهره می‌برند و در رسانه‌های خود عملکرد و رفتار مسئولین ما را زیر ذره‌بین قرار داده و از هر رفتار، کردار و گفتار نسنجیده مسئولین استقبال می‌کنند.

امام جمعه برازجان عنوان کرد: دشمن به دنبال یافتن نقطه ضعف از ما است و کارگزاران در سخنرانی‌ها، مباحثی را طرح نکنند که دشمنان از آن استقبال کرده و آن را بزرگنمایی کنند.

مصلح یادآور شد: تمامی دولت‌ها دچار ضعف و قوت بوده‌اند و رسانه‌های معاند نظام همواره به ‌دنبال سوژه‌هایی به نقل از مسئولان نظام و انقلاب هستند و از این طریق می‌خواهند نظام اسلامی را تضعیف کنند.

وی تاکید کرد: تمامی مسئولان باید مواظب باشند که گفتار و رفتار ایشان به گونه‌ای نباشد که آب به آسیاب دشمن بریزند و از طریق گفته‌های خود خوراک تبلیغاتی رسانه‌های معاند را فراهم کنند.

مصلح در همین راستا متذکر شد: هر کلامی که بوی ضعف دهد و چراغ سبز به دشمنان باشد و سبب ناامیدی مردم شود، نباید مطرح شود.

امام جمعه برازجان گفت: باید در گفته‌ها و مباحث چه از ناحیه دولت و چه از ناحیه مجلس دقت شود که سوژه تبلیغاتی رسانه‌های بیگانه که می‌خواهند نظام را تضعیف کنند، ایجاد نشود.

انتهای پیام/2451/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول