اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس مطرح کرد

قطع دستان متجاوز اسرائیل مهم‌ترین هدف اتحاد مصر و ایران

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: قطع دستان متجاوز اسرائیل مهم‌ترین هدف اتحاد مصر و ایران است.

قطع دستان متجاوز اسرائیل مهم‌ترین هدف اتحاد مصر و ایران

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس درباره ارتباط ایران با مصر اظهار کرد: هرچه رفت و آمدهای ایران با کشورهای منطقه بیشتر باشد تأثیرات مثبت بیشتری را در راستای انسجام کشورهای اسلامی و عربی در مقابله با صهیونیست‌ها شاهد خواهیم بود.

وی افزود: سفر احمدی‌نژاد به مصر به عنوان نماینده ایران در مصر که به تازگی انقلاب را پشت سر گذاشته از نقطه نظر سیاسی برای ایران بسیار مهم است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدواریم افرادی که در مصر قدرت را در دست دارند از انقلاب ما تجربه کسب کرده و مسیری را طی کنند که در راستای اهداف انقلاب مصر باشد که یکی از این اهداف قطع ارتباط با اسرائیل است.

*‌ جواب ایران به مذاکره با  دولت استکباری آمریکا منفی است

وی درباره صحبت‌های اخیر اوباما پیرامون مذاکره مستقیم با ایران اظهار کرد: اگر آمریکا به واقع قصد مذاکره با ایران را دارد باید رفتار خود را اصلاح و از آنچه در گذشته انجام داده توبه کند.

حاجی‌دلیگانی افزود: یکی از شرایط مذاکره این است که آمریکا باید رفتار مستکبرانه خود را کنار گذاشته و شرایط منصفانه‌ای را برای مذاکره انتخاب کند نه اینکه همچون همیشه با خوی استکباری خود بخواهد نظرات خود را بر بقیه ملت‌ها تحمیل کند.

وی تاکید کرد: ملت ایران یک بار در سال 57 با سرنگونی دولت شاه قاطعانه «نه» محکمی به آمریکا گفتند و پس از پیروزی انقلاب نیز بارها جواب منفی به مذاکره با این دولت استکباری داده است که اگر این دولت هنوز از این جواب‌ها درس عبرت نگرفته باشد، دیگر دیر است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولتمردان آمریکایی بدانند که اگر آمریکا به روند کنونی خود ادامه دهد ملت ما هیچ‌گاه حاضر نمی‌شود سر میز مذاکره با این دولت استکباری بنشیند.

انتهای پیام/63008/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول