اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی زنجان و حومه:

هزینه تبلیغات در اتوبوس‏های زنجان کمتر از میانگین کشوری است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی زنجان و حومه با اشاره به تبلیغات در سازمان اتوبوسرانی زنجان گفت: هزینه تبلیغات در اتوبوس‏های زنجان کمتر از میانگین کشوری است.

هزینه تبلیغات در اتوبوس‏های زنجان کمتر از میانگین کشوری است

شهرام فرح‌بخشیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تبلیغات بر روی اتوبوس‏ها در استان زنجان دارای قیمت مناسبی است.

وی با بیان اینکه هزینه تبلیغات اتوبوسرانی زنجان کمتر از استان‏های همجوار است، افزود: قیمت تبلیغات در استان بسیار مناسب‏تر از شهری مانند تبریز است.

*تعامل با دفاتر خدمات ارتباطی برای تبلیغات

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی زنجان و حومه به درخواست دفاتر خدمات ارتباطی برای تبلیغات در روی اتوبوس‏ها اشاره کرد و گفت: تعامل مناسبی در این راستا صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه مشاهده می‏شود بخش خصوصی از هزینه‏های تبلیغ گلایه دارد، اظهار داشت: هزینه تبلیغات در استان و شهر زنجان نسبت به میانگین کشوری مناسب است.

*همکاری برای توسعه گردشگری در استان

فرح‌بخشیان با تاکید بر همکاری و تعامل برای توسعه گردشگری در استان زنجان، خاطرنشان کرد: برای رونق گردشگری در استان همکاری لازم با مسئولین امر صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی زنجان و حومه با بیان اینکه سازمان اتوبوسرانی آمادگی لازم برای همکاری با بخش خصوصی را دارد، افزود: آماده تعامل مناسب در بخش تبلیغات بر روی اتوبوس‏ها هستیم.

وی با اشاره به واگذاری انجام تبلیغات به بخش خصوصی، اظهار داشت: انجام تبلیغات در سازمان اتوبوسرانی به بخش خصوصی واگذار شده است.

فرح‌بخشیان به تبلیغات در تاج ایستگاه‏های اتوبوس اشاره کرد و گفت: فعالیت‏های فعلی در تبلیغات ایستگاه‏های اتوبوس توسط بخش خصوصی طراحی و اجرا می‏شود.

*میزان استقبال از ارائه تبلیغ در شهر زنجان پایین است

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی زنجان و حومه استقبال از انجام تبلیغات در شهر زنجان را ضعیف عنوان کرد و اظهار داشت: میزان استقبال از ارائه تبلیغ در شهر زنجان پایین است.

وی به نقش تبلیغات در توسعه گردشگری در شهر زنجان اشاره کرد و افزود: توجه به تبلیغات برای افزایش گردشگری در استان مورد توجه قرار دارد.

انتهای پیام/73002/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول