اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان بروجن:

اتوبوس واژگون شده محور لردگان ـ بروجن تلفات جانی نداشت

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بروجن گفت: واژگونی اتوبوس مسافربری محور بروجن ـ لردگان تلفات جانی در پی نداشت.

اتوبوس واژگون شده محور لردگان ـ بروجن تلفات جانی نداشت

فتاح کرمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: واژگونی اتوبوس مسافربری امروز محور بروجن ـ لردگان خوشبختانه تلفات جانی نداشت و تنها 10 نفر از مسافران این سانحه مصدوم شدند.

وی افزود: این مصدومان بلافاصله از سوی نیروهای امداد جاده‌ای به مراکز بهداشتی درمانی شهرستان بروجن انتقال داده شدند و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

کرمی، لغزندگی جاده را عامل اصلی این سانحه رانندگی اعلام کرد و گفت: به علت بارندگی‌های روز گذشته و با لغزندگی جاده تردد در این محور به سختی انجام می‎گرفت و اگر به نکات ایمنی توجه لازم انجام نگیرد رانندگان با سانحه روبرو می‎شوند.

فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به تدابیر امدادی انجام گرفته در محور لردگان ـ بروجن، تصریح کرد: در این جاده به دلیل آن که از استاندار لازم برخوردار نیست همواره شاهد سوانح رانندگی هستیم که در فصل زمستان با کمک پلیس راه و هلال احمر تلاش کرده‌ایم که این سوانح و مشکلات به حداقل برسد.

کرمی در ادامه از افتتاح ساختمان 115 امداد جاده‌ای محور دوراهان این شهرستان خبر داد و بیان داشت: این ساختمان بعدازظهر امروز با حضور معاون عمرانی استاندار افتتاح شد.

وی همچنین با اشاره به ممنوعیت تردد کامیون‌های سنگین در محور لردگان ـ بروجن، اظهار داشت: به دنبال ممنوعیت ورود کامیون‌های سنگین در این محور شاهد اعتراض برخی از کامیون‌داران بودیم که این مسئله با همفکری و تصمیمات کارشناسی شده مسئولان ذی‎ربط به زودی برطرف می‎شود.

فرماندار شهرستان بروجن ادامه داد: برهمین اساس تلاش می‎شود تا کامیون‌داران بومی با دریافت مجوز و معرفی‌نامه از مراجع ذی‎صلاح بتوانند در این مسیر تردد کنند و این ممنوعیت به محدودیت تبدیل شود.

انتهای پیام/68004/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول