اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی بارش برف در کرمان صورت گرفت

8‌ کشته و مجروح بر اثر واژگونی اتوبوس در کرمان‌

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کرمان گفت: واژگونی دو دستگاه اتوبوس در محور رفسنجان ـ کرمان‌ هشت نفر کشته و مجروح در پی داشت.

8‌ کشته و مجروح بر اثر واژگونی اتوبوس در کرمان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کرمان، احمد حجت‌آبادی‌ اظهار داشت: ‌یخ‌زدگی سطح جاده‌ها و تخطی از سرعت مجاز طی 12 ساعت گذشته، واژگونی دو دستگاه اتوبوس در محور رفسنجان - کرمان و کشته و مجروح شدن هشت نفر را در پی داشته است.

وی بیان داشت: از عصر روز گذشته شاهد بارش برف و برودت هوا در استان کرمان بودیم که این وضعیت جوی یخ‌زدگی سطح جاده‌ها و افزایش سوانح رانندگی را در پی داشت.

حجت‌آبادی عنوان کرد: به دلیل عدم رعایت‌ سرعت مجاز و لغزندگی سطح جاده‌ها تا‌کنون دو فقره واژگونی اتوبوس در محور رفسنجان - کرمان رخ داده که هر دو وسیله نقلیه از تهران عازم زاهدان بودند.

وی خاطر‌نشان کرد: یکی از اتوبوس‌ها شب گذشته در نزدیکی شهر کرمان و حوالی کارخانه سیمان ممتازان واژگون شد و اتوبوس دیگر صبح امروز و در همان محور، نزدیکی نیروگاه سیکل ترکیبی کرمان از جاده منحرف و دچار سانحه شد.  

حجت‌آبادی با اشاره به باز شدن مسیر و جمع‌آوری صحنه تصادف ابراز داشت: در پی این دو سانحه رانندگی دو نفر کشته و شش نفر مجروح شدند که حال تعدادی از آنها وخیم است.

انتهای پیام/2446/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول