اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه:

125 دستگاه اتوبوس به ناوگان عمومی اصفهان اضافه می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: این شرکت برای نو‌سازی ناوگان خود 125 دستگاه اتوبوس جدید را خریداری کرده است که این اتوبوس‌ها در آینده‌ای نزدیک وارد چرخه حمل و نقل عمومی شهر می‌شوند.

125 دستگاه اتوبوس به ناوگان عمومی اصفهان اضافه می‌شود

سید عباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به این‌که توسعه حمل و نقل عمومی از نیاز‌های امروز اصفهان تلقی می‌شود، اظهار داشت: بر اساس برنامه پنجم توسعه هر ساله باید حمل و نقل عمومی شهر اصفهان به میزان پنج درصد افزایش پیدا کند.

وی با بیان این‌که اما امسال سهم اتوبوسرانی اصفهان در راستای توسعه پنج درصدی حمل و نقل عمومی در سطح شهر محقق نشده است، ادامه داد: ناوگان اتوبوسرانی اصفهان به دلیل وارد نشدن اتوبوس‌های جدید، عدم دریافت یارانه‌های دولتی و افزایش چشمگیر هزینه‌های خود با مشکلات بسیاری مواجه بوده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه عدم همخوانی هزینه‌ها و درآمد‌های اتوبوسرانی را یکی از مهم‌ترین مشکلات این ناوگان دانست و تصریح کرد: این ناوگان برای برنامه‌ریزی فعالیت‌های خود باید نسبت به وارد شدن اتوبوس‌های جدید و پرداخت یارانه‌های دولتی اطلاع داشته باشد.

وی به خریداری اتوبوس‌های جدید برای ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: این شرکت برای نو‌سازی ناوگان خود 125 دستگاه اتوبوس جدید را خریداری کرده است که این اتوبوس‌ها در آینده‌ای نزدیک وارد چرخه حمل و نقل عمومی شهر می‌شوند.

روحانی با بیان این‌که این ناوگان برای خرید هر دستگاه اتوبوس جدید 38 میلیون تومان پرداخت کرده است، تأکید کرد: این اتوبوس‌ها با قیمت آزاد و بدون اختصاص بودجه‌های دولتی خریداری شده و دولت هیچ‌گونه کمکی به اتوبوسرانی‌های سراسر کشور نکرده است.

وی به زمان افزایش نرخ کرایه اتوبوس‌های شهر اصفهان اشاره کرد و افزود: نرخ بلیت اتوبوس‌های شهر اصفهان با برخورداری از مصوبه شورای شهر از ابتدای هفته آینده در تمام خطوط اتوبوسرانی افزایش می‌یابد.

انتهای‌پیام/63004/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول