اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

مصوبه افزایش بلیت اتوبوس‌های اصفهان قابلیت اجرایی دارد

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پنج روز از زمان قانونی پاسخ فرمانداری اصفهان برای تأیید مصوبه افزایش بلیت اتوبوس‌ها گذشته و این مصوبه قدرت اجرایی به خود گرفته است.

مصوبه افزایش بلیت اتوبوس‌های اصفهان قابلیت اجرایی دارد

ابوالفضل قربانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که مصوبه بلیت افزایش اتوبوس‌های اصفهان از چه زمانی در خطوط اتوبوس‌رانی اجرایی می‌شود، اظهار کرد: حدود یک ماه گذشته لایحه افزایش بلیت اتوبوس‌های اصفهان توسط شورای اسلامی شهر به تصویب رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه این لایحه پس از تصویب در شورا برای تأیید نهایی به فرمانداری ارسال شده است، ادامه داد: فرمانداری نیز در مدت 15 روز باید این مصوبه را تأیید یا رد می‌کرده است و عدم پاسخ فرمانداری به این مصوبه به معنای تأیید نهایی آن به شمار می‌رود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر مهلت قانونی و عمومی پاسخ فرمانداری به مصوبه شورای شهر در راستای افزایش بلیت اتوبوس‌های اصفهان گذشته است، تصریح کرد: در حال حاضر پنج روز از زمان قانونی پاسخ فرمانداری اصفهان برای تأیید مصوبه افزایش بلیت اتوبوس‌ها گذشته و این مصوبه قدرت اجرایی به خود گرفته است.

وی با اشاره به اینکه از افزایش یا عدم افزایش بلیت اتوبوس‌های اصفهان توسط ناوگان اتوبوس‌رانی اطلاعی ندارم، اضافه کرد: اتوبوس‌رانی از این زمان می‌تواند بلیت اتوبوس‌ها را افزایش بدهد و اتوبوس‌رانی اظهار کرده بود که بلیت اتوبوس‌ها را از امروز در سطح شهر اصفهان افزایش می‌دهد.

قربانی با اشاره به اینکه به دلیل افزایش چشمگیر هزینه‌های اتوبوس‌رانی چاره‌ای جز افزایش بلیت اتوبوس‌های موجود در سطح شهر را نداشته‌ایم، تأکید کرد: تصویب لایحه افزایش بلیت اتوبوس‌های اصفهان اجتناب‌نا‌پذیر بوده است.

وی با با بیان اینکه در حال حاضر اتوبوس‌رانی اصفهان 60 درصد هزینه تمام شده بلیت اتوبوس‌های اصفهان را پرداخت می‌کند، افزود: شهرداری نباید به تنهایی بار هزینه‌های ناوگان اتوبوس‌رانی را به دوش بکشد و مردم باید در راستای کاهش هزینه‌های این ناوگان با مسئولان همکاری کنند.

انتهای پیام/63004/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول