اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 212

اتوبوس دیابت در جنوبی‌ترین منطقه تهران مستقر شد

خبرگزاری فارس: مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 20 از استقرار اتوبوس دیابت در این منطقه به منظور ارائه خدمات مشاوره رایگان به شهروندان خبر داد.

اتوبوس دیابت در جنوبی‌ترین منطقه تهران مستقر شد

جواد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، از استقرار اتوبوس دیابت در این منطقه به منظور ارائه خدمات مشاوره رایگان به شهروندان خبر داد و اظهار داشت:‌ همچنین اتوبوس دیابت به منظور ارتقای آگاهی شهروندان در زمینه بیماری دیابت در این منطقه مستقر شده است.

مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 20 با اشاره به این‌که ساختمان مرکزی شهرداری منطقه 20 محل استقرار این اتوبوس است، خاطرنشان کرد:‌ این اتوبوس با امکاناتی همچون غربالگری دیابت، اندازه‌گیری قد و وزن و فشارخون به همراه مشاوره پزشکی از ساعت هشت صبح تا پایان وقت اداری آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

وی در پایان به ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر اداره سلامت اشاره کرد و اظهار داشت:‌ بر پایی همایش‌های سلامت ویژه کانون‌های خادمان مساجد، معلولان و جوانان محلات از جمله اقدامات این اداره در ایام مبارک دهه فجر است که به منظور آشنایی بیشتر شهروندان با کانون‌های مردمی خانه‌های سلامت انجام می‌شود. 

انتهای‌پیام/2462/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول