اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جریان یک تصادف

واژگونی اتوبوس در آزادراه تهران ـ قم یک کشته بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: در جریان یک تصادف و واژگونی اتوبوس مسافربری در آزادراه تهران ـ قم یک نفر کشته و هفت نفر مجروح شدند.

واژگونی اتوبوس در آزادراه تهران ـ قم یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از سامانه خبری 125، رانندگان خودروهایی که مقارن در آزادراه تهران ـ قم شاهد وقوع این حادثه شدید رانندگی بودند بلافاصله به سامانه 125 آتش نشانی تهران اطلاع رسانی کردند و در پی آن نیروهای عملیاتی ایستگاه 50 آتش‌نشانی تهران و نیز آتش‌نشانی حسن‌آباد قم روانه محل حادثه در حوالی پل فرودگاه امام شدند.

فرمانده آتش نشانان اعزامی که در محل حادثه حضور داشت، در این مورد گفت: بنا به اظهار شاهدان، در مسیر قم به تهران ناگهان یک دستگاه اتوبوس بین شهری که 30 مسافر داشت به دلیل نامعلومی واژگون شد.

حسن سیفی افزود: در جریان این سانحه رانندگی، یک مرد که مسافر اتوبوس بود با هویت نامشخص در دم جان سپرد و هفت نفر از سرنشینان اتوبوس واژگون شده مجروح شدند.

این فرمانده آتش‌نشانی اظهار داشت: آتش‌نشانان بی درنگ با اجرای عملیات ایمن‌سازی از بروز حادثه و خطر احتمالی جلوگیری کردند و همه مصدومین را به بیرون از اتوبوس انتقال و تحویل عوامل اورژانس دادند تا سریعاً به بیمارستان منتقل شوند.

وی ادامه داد: یکی از مسافران که در میان صندلی‌های اتوبوس گرفتار شده بود و جان باخته بود با تلاش آتش‌نشانان و استفاده از ابزارهای نجات از میان صندلی‌ها خارج و تحویل عوامل انتظامی شد.

فرمانده آتش‌نشانان اعزامی در پایان با اعلام این که علت وقوع این حادثه مرگبار رانندگی توسط عوامل راهور در حال بررسی است، تصریح کرد: جنازه مرد متوفی برای انجام مراحل قانونی به عوامل انتظامی مستقر در محل حادثه سپرده شد.

انتهای‌پیام/2462/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول