اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دور دوم بازی‌های لیگ دسته سه کشور

توسعه و عمران فردوس به مصاف توحید بوشهر می‌رود

خبرگزاری فارس: در دور دوم بازی‌های لیگ دسته سه کشور تیم توسعه و عمران فردوس به مصاف توحید بوشهر می‌رود.

توسعه و عمران فردوس به مصاف توحید بوشهر می‌رود

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی توسعه و عمران فردوس امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: بر اساس قرعه‌کشی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال تیم توسعه و عمران فردوس پس از صعود به دور دوم لیگ دسته سه کشور به مصاف تیم توحید بوشهر می‌رود.

غلامحسین رجب‌زاده گفت: دیدار دو تیم توسعه و عمران فردوس و توحید بوشهر 30 بهمن‌ماه ساعت 14 در محل ورزشگاه شهید درخشان فردوس برگزار می‌شود.

وی، تیم‌های توحید بوشهر، کارگر بنه گز، شهرداری ماهشهر، وحدت خاوران بیرجند و بهمن شیراز را از جمله حریفان تیم توسعه و عمران فردوس در دور دوم لیگ دسته سه اعلام کرد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی توسعه و عمران فردوس افزود: تیم توسعه و عمران فردوس در دور دوم بازی‌های در مجموع 10 بازی رفت و برگشت با تیم‌های گروه خود انجام می‌دهد که از این تعداد پنج بازی در خانه و پنج بازی نیز در زمین حریف برگزار می‌شود.                                                    

زمین چمن فردوس فاقد استاندارد است

رجب‌زاده با اشاره به وضعیت نامطلوب زمین چمن فردوس تصریح کرد: زمین چمن فردوس استانداردهای لازم را ندارد و بسیار ناهموار و نامساعد است.

وی یادآور شد: چنانچه مسئولان برای وضعیت چمن فردوس تدبیری اندیشه نکنند مجبور هستیم برای کسب پیروزی و ارائه بازی مطلوب، از زمین چمن بیرجند استفاده و بازی‌هایی را که فردوس میزبان است در زمین چمن بیرجند برگزار کنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی توسعه و عمران فردوس گفت: بازیکنان تیم توسعه و عمران فردوس تکنیکی هستند و در زمین چمن صاف و هموار می‌توانند قدرت خود را به رخ حریف بکشند و پیروز میدان باشند بنابراین مسئولان ورزش شهرستان باید برای مناسب‌سازی زمین چمن ورزشگاه شهید درخشان فردوس اقدام کنند.

انتهای پیام/69007/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول