اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان خبر داد

درخشش بانوان شمشیرباز همدانی در رقابت‌های لیگ برتر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان از درخشش بانوان شمشیرباز همدانی در رقابت‌های لیگ برتر تا پایان هفته دوم این مسابقات خبر داد.

درخشش بانوان شمشیرباز همدانی در رقابت‌های لیگ برتر

حسن محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: تا پایان هفته دوم از سومین دوره مسابقات لیگ سراسری شمشیربازی بانوان، تیم شمشیربازی بانوان شهدای شهرداری همدان موفق شد در مجموع سه اسلحه درخشش خوبی داشته باشد.

وی افزود: در سومین دوره مسابقات لیگ سراسری شمشیربازی بانوان خانه شمشیربازی رشت، هیئت شمشیربازی ساری، طنین پیک سبلان اردبیل، هیئت شمشیربازی یزد، آینده‌سازان البرز، طراوت گیلان، امیدهای تهران، رسانه برتر اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی و هیئت شمشیربازی همدان در سه اسلحه سابر، فلوره و اپه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان تصریح کرد: در هفته دوم تیم بانوان شمشیربازی شهدای شهرداری همدان موفق شدند با شکست رقبا در جایگاه رده این رقابت‌ها قرار گیرد.

وی یادآور شد: تا پایان هفته دوم بانوان شمشیربازان همدانی در اسلحه سابر از شش مسابقه موفق شدند با کسب چهار پیروزی و دو شکست در رده دوم قرار بگیرند و در اسحله اپه از شش دیدار به سه برد و سه باخت دست یافتند و در اسحله فلوره از پنج رویارویی سه بازی را با برتری و دو مسابقه را واگذار کردند.

محمدی ابراز کرد: در مجموع سه اسحله سابر، فلوره و اپه تیم شهدای شهرداری استان همدان موفق شده با کسب 10 برد و هفت شکست و 37 امتیاز بعد از تیم‌های رسانه برتر اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی در جایگاه سوم این رقابت‌ها قرار دارد.

وی متذکر شد: هفته سوم، سومین دوره مسابقات لیگ سراسری شمشیربازی بانوان 27 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی بر اینکه این تیم از چه امکانات و حمایت مالی این سازمان برخوردار شده؟ خاطرنشان کرد: سال گذشته با هماهنگی با هیئت شمشیربازی همدان و مصوبه هیئت مدیره باشگاه شهرداری حامی مالی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر بودیم و امسال هم صد درصد این تیم از حمایت و پشتیبانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان و باشگاه شهرداری برخوردار است.

انتهای پیام/89020/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول