اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب نتایج ناامیدکننده

قم به لیگ دسته دوم تیراندازی کشور سقوط کرد

خبرگزاری فارس: تیم هیئت تیراندازی استان قم با کسب نتایج دور از انتظار نتوانست از امتیاز قم در دسته اول باشگاه‌های کشور محافظت کند و به ناچار به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

قم به لیگ دسته دوم تیراندازی کشور سقوط کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مشکلات مالی، کمبود امکانات و همچنین ایجاد نشدن شرایط میزبانی از مسابقات این فصل لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور همگی از مهمترین عواملی هستند که در نهایت عامل سقوط تیم هیئت قم به دسته پایین‌تر پیکارهای تیراندازی باشگاه‌های کشور شد.

تیم هیئت قم در سال‌های اخیر همواره در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور با تیمی متشکل از نفرات و تیراندازان بومی حضور یافته و توانسته است چهره‌های مستعدی را به این رشته ورزشی معرفی کند اما امسال این تیم نتوانست در لیگ دسته اول باقی بماند.

نتایج هفته ششم مسابقات لیگ دسته اول قهرمانی تیراندازی آقایان باشگاه‌های کشور به شکلی رقم خورد که با پیروزی تیم‌های هیئت تیراندازی سیستان و بلوچستان، دانشگاه علوم انتظامی، قزوین و خوزستان برابر رقیبان همراه بود و تیم هیئت قم نتیجه را به رقبا واگذار کرد.  

هفته ششم مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی آقایان قهرمانی باشگاه‌های کشور باید به میزبانی تیم قم برگزار می‌شد اما به دلیل اینکه هیئت قم شرایط پذیرایی از رقبا را نداشت، با هماهنگی با فدراسیون تیراندازی در تهران از این پیکارها میزبانی کرد.

بدین ترتیب رقابت‌های این هفته با جدال مدعیان صعود به لیگ برتر تیراندازی، در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و سرانجام به برتری تیم‌های سیستان و بلوچستان، دانشگاه علم انتظامی، قزوین و خوزستان برابر رقیبان انجامید.

در بخش تپانچه بادی این مسابقات و در قسمت تیمی، سیستان و بلوچستان با نتیجه 1673 بر 1648 بر تیم هیئت فارس غلبه کرد در حالی که تیم دانشگاه علوم انتظامی موفق به کسب برتری 1683 بر 1656 برابر تیم هیئت تیراندازی اردبیل شد.

همچنین تیم هیئت تیراندازی قزوین در جدال با تیم هیئت تیراندازی قم به برتری 1666 بر 1607 رسید، ضمن اینکه در جدال نزدیک تیم‌های هیئت تیراندازی خوزستان و هیئت تیراندازی البرز، خوزستانی‌ها با حساب 1685 بر 1637 صاحب برتری شدند.

در بخش تیمی رشته تفنگ بادی نیز تیم هیئت سیستان و بلوچستان با نتیجه 1658 بر 1672 مقابل هیئت فارس تن به شکست داد در حالی که اردبیل با نتیجه 1675 بر 1671 مقابل دانشگاه علوم انتظامی شکست خورد، هیئت قزوین با نتیجه 1706 بر 1701 مقابل قم به برتری رسید و خوزستان 1691 بر 1663 بر تیم البرز غلبه کرد.

بدین ترتیب تیم هیئت تیراندازی قم در فصل آینده مسابقات لیگ تیراندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور به جای دسته اول در دسته دوم به مصاف حریفان می‌رود تا بار دیگر شانس صعود به پیکارهای لیگ دسته اول این رشته ورزشی را به دست بیاورد.

انتهای پیام/78002/غ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول