اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم تنیس روی میز علیصدر:

حضور در لیگ برتر، باعث پویایی تنیس روی میز همدان است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم تنیس روی علیصدر همدان گفت: تیم تنیس روی میز علیصدر نخستین حضورش را در لیگ برتر تجربه می‌کند که این در روند رو به رشد تنیس روی میز همدان تأثیر خواهد داشت.

حضور در لیگ برتر، باعث پویایی تنیس روی میز همدان است

نادر شاملو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: شرکت تیم تنیس روی میز علیصدر برای نخستین بار در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور قطعاً تأثیرات مثبتی برای ورزش همدان خواهد داشت و این موضوع در جذب جوانان و نوجوانان مؤثر است.

وی افزود: حضور بازیکنان برتر و المپیکی این رشته در شهر همدان در قالب‌های تیم‌های حاضر در لیگ برتر باعث پرشور شدن مسابقات و آمدن مردم ورزش‌دوست همدانی به سالن شده و این نوع خود یک جذاب برای ورزش به خصوص رشته با نشاط تنیس روی میز است.

سرمربی تیم تنیس روی علیصدر همدان با گله‌مندی از سازمان لیگ نسبت به اتفاقات و ناهماهنگی‌های در بازی قبل برابر دانشگاه آزاد تصریح کرد: با توجه به ماجرای محرومیت افشین نوروزی یکی از بازیکنان خوب تیم ملی و دانشگاه آزاد اسلامی، با اعلام سازمان لیگ برتر فدراسیون و تیم میزبان مدیرعامل باشگاه علیصدر با تعویق این بازی موافقت کرد که بعد از اعلام نظر کمیته استیناف برگزار شود.

وی ادامه داد: اما در کمال ناباوری کمتر از 24 ساعت قبل از مسابقه از طرف سازمان لیگ اعلام شده که مسابقه بین تیم‌های علیصدر همدان و دانشگاه آزاد اسلامی باید در تهران برگزار شود و این اتفاق در هیچ جای دنیا و در هیچ رشته ورزشی دیده نمی‌شود اما برای همکاری با سازمان لیگ برابر تیم دانشگاه آزاد حاضر شدیم.

شاملو یادآور شد: دو بازیکن اصلی تیم علیصدر سینا کیهان و محمد بوجاریان در همین روز در مسابقات دسته یک بزرگسالان کشور حضور داشتند با خستگی و فشردگی مسابقات لیگ یک به تیم ملحق شدند و شک نکنید اگر این مسابقه به زمان دیگری موکول شده بود برابر تیم دانشگاه آزاد با برتری به همدان می‌آمدیم.

وی با اشاره به نخستین به برد تیمش در رقابت‌های لیگ برتر امسال و صعود یک پله‌ای در جدول رده‌بندی مسابقات ابراز داشت: بازی مقابل تیم نفت سپاهان برای ما از ارزش ویژه‌ای برخوردار بود و با توجه به میزبانی و حضور تماشاگران پرشور همدانی به دنبال پیروزی و بهبود وضعیت تیمی در جدول رده بندی مسابقات بودیم.

سرمربی تیم تنیس روی علیصدر همدان با ابراز خرسندی از عملکرد بازیکنان تیمش در این بازی خاطر نشان کرد: تیم نفت سپاهان هم از نظر مالی تیم خوبی را به مسابقات اعزام کرده هم از بازیکنان لیگ برتری کشورمان سود می‌برد و کمتر کسی فکر می‌کرد با چهار بازیکن جوان و آینده‌دار تیم علیصدر بتوانیم نتیجه پنج بر یک را رقم بزنیم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی بر اینکه آیا برای این بازی و رویارویی برابر بازیکنان با تجربه نفت سپاهان برنامه‌ای داشته یا خیر، متذکر شد: نتایجی که در این دیدار توسط علیرضا ملارجبی، پیمان نورزی، محمد بوجاریان و سینا کیهان به دست آمد بسیار دور از انتظار بود ما برای برد آماده شده بودیم اما پیروزی با این اختلاف فاحش نشان از برتری تیم علیصدر و روند رو رشد نسبت به نیم‌فصل اول و دور رفت مسابقات دارد.

شاملو با بیان اینکه لیگ تا سوم اسفند تعطیل است، ادامه داد: بعد از استراحت چند روزه بازیکنان، اردوی خوبی را در همدان برگزار خواهیم کرد تا برای بازی برابر تیم پتروشیمی نوری عسلویه با آمادگی خوبی راهی این شهر شویم.

وی در پایان اظهار داشت: حمایت مالی و معنوی مسئولان ورزش استان از تیم‌های ورزشی به خصوص از رشته مفرح تنیس روی میز که نسبت به ورزش‌های گروهی و توپی از هزینه کمتری برخوردار است قطعاً در جذب و تشویق نوجوانان تأثیر مثبت خواهد داشت و باعث حضور تیم‌های مختلف با نام پر افتخار همدان در ورزش می‌شود.

تا پایان هفته هفتم مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بزرگسالان باشگاه‌های کشور تیم تنیس روی میز علیصدر همدان با کسب یک پیروزی و شش باخت با کسب هشت امتیاز با یک پله صعود در رده پنجم جدول این قرار دارد و در هفته هشتم این مسابقات باید سوم اسفند ماه برابر تیم پتروشیمی نوری عسلویه صف‌آرایی کند.

انتهای پیام/89020/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول