اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه پاس همدان:

کمیته داوران در هفته‌های آخر لیگ نظارت بیشتری داشته باشد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: با توجه به اتفاقات اخیر در بحث داوری برای تیم پاس و ضایع شدن مشهود حق این تیم، به کمیته داوران هشدار می‌دهیم در هفته‌های اخیر لیگ دسته یک از داوران زبده خود استفاده کند.

کمیته داوران در هفته‌های آخر لیگ نظارت بیشتری داشته باشد

عبدالحمید رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر به وضوح و علنی در چندین مورد داوران و کمک‌داوران با بی‌دقتی و اشتباهات خود موجب شدند تا تیم پاس به حق واقعی خود نرسد و این اشتباهات به حدی رسیده که به عمدی بودن این قضایا باید ایمان آورد.

وی با ابراز تأسف از وضعیت داوری در فوتبال لیگ‌های پایین کشور و عدم نظارت لازم بر قضاوت داوران افزود: در چند هفته اخیر بارها ناداوری در حق تیم پاس اتفاق افتاده است.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان ادامه داد: تا وقتی زنده‌ام از کمک داور دوم بازی با ایرانجوان بوشهر نمی‌گذرم و اتفاقات این بازی در حافظه فوتبالی‌ام همیشه به عنوان به خاطره تلخ حک شده است.

وی با اشاره به برخی اتفاقات در بازی‌ها که از سوی داوران و کمک‌داوران به عنوان اشتباه سهوی عنوان شده است، ابراز داشت:‌ در بازی مقابل فولاد یزد مدافع این تیم در محوطه، شش قدم با دست توپ را دور می‌کند ولی کادر داوری این اشتباه را سهوی دیدند.

رمضانی ادامه داد: در بازی خانگی برابر برق شیراز نیز کمک داور اول سه آفساید کاملاً اشتباه را متوالی تکرار می‌کند باید دید این هم اشتباه سهوی است؟

وی اضافه کرد: به اذعان کارشناسان داوری کشور، در چهار بازی اخیر در حق پاس همدان ناداوری و اجحاف صورت گرفته است.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان ابراز داشت: اگر هزار بار هم ما فریاد بزنیم امتیازی به ما برگرداننده نمی‌شود و چیزی تغییر نمی‌کند اما فقط امیدواریم در آینده وضعیت داوری ما بهتر از این شود.

رمضانی یادآور شد: 24 بهمن فرج‌الله یثربی سرپرست تیم پاس که موی خود را در میادین فوتبال به عنوان داور بین‌المللی سفید کرده و از بازنشستگی داوری بارها به عنوان ناظر داوری یا نماینده فدارسیون در مسابقات حساس حضور داشته، در جلسه‌ای حضوری در کمیته داوران فدراسیون فوتبال این مسائل را بازگو خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: فیلم اتفاقات این چند هفته اخیر و صحنه‌های ناداوری که برای تیم پاس اتفاق افتاده گلچین شده و طی نامه‌ای به حسین عسگری مسئول دپارتمان داوری و کمیته داوران فدراسیون فوتبال تحویل می‌شود.

رمضانی ادامه داد: البته باید گفت این کار فقط برای پخش این صحنه‌ها در کلاس‌های آموزشی برای داوران جوان به درد می‌خورد و هیچ تغییر در برگشت نتیجه و احقاق حقی برای تیم پاس نخواهد داشت.

وی ابراز داشت: به مسئولان داوری و دست‌اندرکاران فدراسیون فوتبال هشدار جدی می‌دهیم که در هفته‌های پایانی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور برای کمک به سلامت و پاکی مسابقات فوتبال از بهترین‌ داوران موجود در کشور استفاده کنند.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با بیان اینکه مشکلات مالی کم بود اخیراً مشکلات داوری هم اضافه شده است، ابراز داشت: اما باز هم به خود اجازه نمی‌دهم این مشکلات را عمدی بدانم و همه بدانند این‌هایی که می‌گویم حدس و گمان من نیست بلکه کارشناسان زبده داوری آن را تایید کردند.

وی متذکر شد: اشتباه عمدی یا سهوی یک داور ممکن است باعث تغییر سرنوشت یک تیم شود و زحمات تمام مسئولان، مدیران، کادر فنی و بازیکنان یک تیم و دلخوشی مردم از بین برود که باید از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری کرد.

تیم فوتبال پاس همدان تا پایان هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با 32 امتیاز در رده پنجم گروه دوم این مسابقات قرار دارد و روز شنبه 28 بهمن ماه در ورزشگاه اختصاصی نفت به مصاف تیم فوتبال ملی حفاری اهوازی خواهد رفت.

انتهای پیام/89020/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول