اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهرود:

مدیران بندگی خود را فراموش نکنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهرود گفت: مدیران نباید بندگی خود را فراموش کنند و تنها در این صورت است که راه موفقیت در مسئولیت را طی خواهند کرد.

مدیران بندگی خود را فراموش نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام محمود ترابی عصر امروز در دیدار شورای مدیران گروه 10 پدافند هوایی محرم که در دفتر وی برگزار شد، با اشاره به فرازهایی از نهج‏البلاغه حضرت علی(ع) اظهار داشت: مولای متقیان در نهج‌البلاغه می‌فرماید که «من نفس خود را با تقوا به ریاضت کشاندن وا داشته‌ام تا در روز رستاخیز که روز وحشتناکی است با امن و آرامش بر آن وارد شوم» و روی این اصل انسان برای رشد عقل خود باید برابر تمنیات نفسانی خود مقاومت کند.

وی افزود: باید در خود تفکر و تعقل را همراه با تزکیه و تقوا رشد دهیم تا بتوانیم در کارهای خود موفق باشیم و به وظیفه خود درست عمل کنیم.

امام جمعه شاهرود تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا بندگی خود برابر خداوند را فراموش نکنیم و همیشه شاکر باشیم و در کمک به دیگران و زیردستان تلاش و کوشش داشته باشیم.

ترابی خاطرنشان کرد: یکی از آفت‏های کار هر مدیری این است که بندگی را فراموش کند و یک مدیر دینی باید انگیزه‏اش از فرمان دادن را بررسی کند تا به تعبیر قرآن کریم دستورش نشأت گرفته از غلو و فساد نباشد.

در این دیدار، مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در گروه 10 محرم نیز ضمن تبریک دهه فجر، هدف از این دیدار را معنویت‏افزایی در مدیران و فرماندهان بیان کرد.

سعید اللهیاری، جانشین گروه 10 پدافند هوایی محرم نیز ضمن تقدیر از امام جمعه شاهرود در خصوص بیان مسائل اخلاقی خواستار استمرار این جلسات شد.

انتهای پیام/2249/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول