اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهواز در مجلس:

مشکل خوزستان گماردن مدیران با لابی‌گری و بدون توان علمی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات خوزستان گماردن مدیران در رده‌های مختلف بدون رعایت توانمندی علمی، تخصصی و تعهدی است و این امر متاثر از لابی‌گری‌های متنوع است.

مشکل خوزستان گماردن مدیران با لابی‌گری و بدون توان علمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ناصر سودانی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: مسئولانی که به واسطه رای مردم و به برکت خون شهدا صاحب منصب شده‌اند و در این جایگاه قرار گرفته‌اند، باید مانند مردم متحد، همدل و بی‌حاشیه باشند ولی متاسفانه بدون در نظر گرفتن مصالح ملی، ناآرامی و التهاب را به فضای جامعه تزریق می‌کنند و آرامش کشور را به هم می‌ریزند.

وی اضافه کرد: این اقدامات گناهی نابخشودنی است و باید از ملت ایران عذرخواهی کنند و در آینده اختلافات را به جامعه نکشانند و اینگونه نباشد که در نشست‌های خصوصی قهقهه خنده از اتاق‌ها بیرون آید و سخنان دور از شان مسئولان کشوری از در مجامع عمومی شنیده شود.

*یکشنبه هفته گذشته روز تلخ و سیاهی بود

سودانی اذعان داشت: یکشنبه هفته گذشته که متاسفانه این رفتارهای خارج از خویشتن داری در مجلس اتفاق افتاد را به یکشنبه سیاه تعبیر کرده‌ایم و دیروز که ملت شریف ایران در دفاع از آرمان‌ها در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافتند را به یک یکشنبه‌ای  پرنور در فضای سیاسی ایران تعبیر می‌شود.

وی افزود: ملت شریف ایران با حضور در راهپیمایی ثابت کردند که هرگز دست از آرمان‌های امام راحل و شهدا دست نخواهند کشید و با وجود همه سختی، تهدیدها و تحریم ها یکدل در دفاع از عقیده رهبری و اهتزاز کشور به صحنه می‌آیند.

*دشمن باید زبان خود را تغییر دهد

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن باید با زبان دیگری با مردم ایران صحبت کند و با زبان تهدید کاری از پیش نمی‌برد.

به گفته وی ملت ایران همراه همیشگی و گوش به فرمان رهبر و ولایت هستند و دشمنان باید معادلات خود را در مواجهه با این مردم غیور تغییر دهند.

*آماده مناظره هستم

سودانی در خصوص انتصاب مدیران در استان و جا به جایی‌هایی که صورت می‌گیرد تاکید کرد: گزینش مسئولان در رده‌های مدیریتی براساس ضوابط خداپسندانه و تشخیص مصالح نظام نیست بلکه در این خصوص علایق شخصی و فشارهای درونی و بیرونی حاکم است و من در این مورد حاضر به مناظره هستم.

وی با اشاره به اینکه خوزستان یک نمونه زندگی مسالمت آمیز از گویش‌ها و قومیت‌های مختلف است خاطر نشان ساخت: یکی از مشکلات در استان خوزستان گماردن مدیران در رده‌های مختلف بدون رعایت توانمندی علمی، تخصصی و تعهدی است و این امر متاثر از لابی‌گری‌های متنوع است.

سودانی با بیان اینکه مردم خوزستان بسیار صمیمانه و برادرانه در کنار هم زندگی مشترکی دارند گفت: مردم عادی در روابط خانوادگی هیچ کدام از تعصباتی را که بازیگران صحنه‌های مدیریتی استان براساس آن عمل می کنند را ندارند و روانشناسی حکومتی حکم می‌کند که حساسیت‌های خاصی را باید لحاظ کرد که اگر براساس قومیت گرایی در استان زده شود پیامدهای منفی به همراه خواهد داشت.

*رتبه اول خوزستان در درآمدزایی

سودانی با بیان اینکه استان خوزستان در درآمدزایی مقام اول را در کشور داشت اظهار داشت: کمبود اختصاص اعتبارات تنها به استان خوزستان تعلق ندارد و همه نمایندگان از کسری اعتبارات شاکی هستند و دلیل آن نیز کمبود بودجه است.

وی افزود: با توجه با اینکه استان خوزستان از نظر صنعتی در جایگاه سوم کشوری و در بخش خودکفایی کشاورزی یکی از سه استان اول است از نظر اختصاص اعتبارات در چند سال متوالی اول بوده است و در این زمینه استان‌های دیگر اعتراضاتی نیز داشته‌اند.

انتهای پیام/2329/ش40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول