اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

الله‌اکبر به این حضور حماسی

مدیران و مسئولان در مشهدالرضا از حضور مردم می‌گویند

خبرگزاری فارس: امروز مردم غیور ایران یکبار دیگر ثابت کردند که همواره از ولایت دفاع می‌کنند، امروز مردم و مسئولان شهری و استانی در مشهدالرضا در کنار یکدیگر شعار دفاع از ولایت سر دادند.

مدیران و مسئولان در مشهدالرضا از حضور مردم می‌گویند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امروز مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور مشهد با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه نشان دادند که همچنان بر اصل خدشه‌ناپذیر انقلاب اسلامی که ولایت فقیه است استوارند و مسائل کوچکی چون مشکلات اقتصادی و موضوعات سیاسی کشور نمی‌تواند ذره‌ای از این اعتقاد آنها را کم کند.

امروز همه آمده بودند که به استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی بفهمانند که ولایت ستون خیمه انقلاب است و همواره برای استواری آن تلاش می‌کنند و لحظه‌ای از آرمان‌های امام و شهدا عقب‌نشینی نخواهند کرد.

مسئولان شهری و استانی هم دوشادوش مردان، زنان، پیران، جوانان و کودکان به جشن سی و چهارمین بهار انقلاب آمده بودند تا به دشمن بگویند اتحاد اصل انکار ناپذیر جمهوری اسلامی ایران است.

حضور مردم نشانه ایستادگی آنها بر اصول انقلاب است

سید محمد پژمان، شهردار مشهد در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن امسال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: انسجام و وحدت مردم در این مقطع از زمان که دشمن عرض اندام می‌کند و نشانه‌های دشمنی خودش را آشکارتر کرده، می‌تواند نقش بازدارنده داشته باشد.

شهردار مشهد با بیان اینکه این حضور سبب می‌شود، دشمن مواضع خود را تعدیل کند، گفت: هرچه قدر ما در مواضع خودمان محکم باشیم دشمن عقب‌نشینی خواهد کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: بعد از توکل بر خدا و وحدت اصل و رمز پیروزی ما بر محور ولایت بودن است که امروز می‌بینیم مردم چگونه به خواست رهبری عاشقانه و جدی به میدان آمده‌اند و این نشان می‌دهد که ما هنوز بر اصولمان پایدار هستیم.

شهردار پایتخت معنوی ایران خاطر نشان کرد: مسیر راهپیمایی امسال با خاطرات انقلاب عجین است و به اعتقاد من به مراتب بهتر از مسیر مستقیم است.

پژمان ادامه داد: مسیر امسال مرکزیت خوبی دارد و اگر درست مدیریت شود ما با مشکلات کمتری روبرو خواهیم بود.

حضور مردم نشان داد آنها صاحب تحلیل هستند

حجت‌الاسلام سید محمود مرویان حسینی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی با بیان اینکه حضور مردم مانند همه سال‌ها آگاهانه، پرشور و با انگیزه است، گفت: پیام این حضور این است که مردم ما صاحب تحلیل هستند و شرایط کشور و جهان را تشخیص می‌دهند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان‌رضوی، خاطر نشان کرد: مردم نشان دادند که انقلاب اسلامی را باور دارند، این انقلاب را از خودشان می‌دادند و برای حفاظت از آن سرمایه‌گذاری می‌کنند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها معمولا در مشارکت‌های اجتماعی شرایط خود و کشوری را که بر آن فشار می‌آوردند تست می‌کنند، این حضور نشان داد که مردم ما آگاهانه در صحنه حضور دارند و در برابر توطئه‌های دشمن مقاومت می‌کنند.

مرویان حسینی افزود: مردم امروز از انقلاب دفاع کردند و فشارهایی را که سیاستمداران آمریکایی طراحی کرده بودند بی‌نتیجه ساختند.

الله‌اکبر به این حضور و بزرگواری

محمدتقی فخریان در حاشیه راهپیمایی امروز اظهار داشت: الله‌اکبر به این حضور و بزرگواری مردم، به اعتقاد من مردم در راهپیمایی امسال حضور با نشاط‌تری در مقایسه با همه راهپیمایی‌های بعد از انقلاب داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی با بیان اینکه پیام حضور مردم همان پیام همیشگی است، گفت: استکبار با دیدن این مردم حساب کار دستش خواهد آمد، آنها بدانند مردم تا آخرین قطره خون خود پای حفظ انقلاب و ارزش‌های آن ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مردم در عین حال که استکبار مشکلاتی را برای آنها ایجاد کرده به فرمان رهبر خود مانند همیشه گوش دادند و در راهپیمایی حضور پیدا کردند، افزود: آنها آمدند تا به استکبار جهانی نشان دهند همیشه گوش به فرمان رهبری هستند.

فخریان تصریح کرد: خوشبختانه متدینین جامعه و آحاد مردم همواره در صحنه‌های مختلف خودشان را نشان دادند و این راهپیمایی و حضور گسترده، ان‌شاءلله سنگ بنای انتخابات سال آینده خواهد بود.

مردم هوشمندانه در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت می‌کنند

حجت‌الاسلام علی نهاوندی،‌مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه حضور امروز مردم حکایت از بصیرت، آگاهی و عمق نگاه آنها دارد، افزود: این حضور به معنای حرکت مردم در مسیر آرمان‌های انقلاب است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌رضوی تصریح کرد: حضور مردم حرکت نرم دشمن و جنگ فرهنگی را که او آغاز کرده لغو کرد و دسیسه‌ها و توطئه‌های او را نقش بر آب کرد.

وی ادامه داد: مردم زمانی که حضور پیدا می‌کنند، عملا نشان می‌دهند که با تمام فشارهای فرهنگی، اقتصادی و سیاسی که دنیا دارد بر ما وارد می‌کند، هوشمندانه در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت می‌کنند و بین اتفاقاتی که در کشور می‌افتد؛ تفکیک می‌کنند.

نهاوندی با بیان اینکه مردم برای حفظ نظام از همه چیز خود می‌گذرند، گفت: این گوشه‌ای از حضور مردم در انتخابات است، در انتخابات مردم به صورت گسترده‌تر از آنچه که ما در 22 بهمن شاهد آن هستیم حضور پیدا می‌کنند.

ولایت در قلب مردم جای دارد

سید جواد جعفری،مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار داشت: مردم با حضور گسترده خود ثابت کردند که به پیمانی که با ولایت و خون شهیدان بسته‌اند وفادارند و تا آخرین لحظه حیات خود پای انقلاب ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دشمن اسلام و ولایت را نشناخته، افزود: حرف‌های دشمن هیچ تأثیری بر اراده مردم ندارد، مردم با جان خود پای انقلاب ایستاده‌اند و ولایت را در قلب خود دارند.

مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی ادامه داد: این حضور گسترده به معنای حضور گسترده پای صندوق‌های رأی است، مردم پای اسلام و انقلاب ایستاده‌اند، انتخابات تجلی اراده مردم است و آنها با همین گستردگی یک بار دیگر ثابت می‌کنند که آنچه که دشمنان ما می‌گویند بیهوده است.

امروز مردم به پیام رهبر لبیک گفتند

ناصر مرگان ازغدی، مدیرکل دامپزشکی خراسان‌رضوی با بیان اینکه حضور مردم خود پیام است، اظهار داشت: این حضور لبیک به پیام رهبری است.

مدیر کل دامپزشکی استان خراسان‌رضوی با اشاره به آمریکا اگر کور نباشد، باید این موضوعات را ببیند، افزود: اگر چه موضوعات اقتصادی شاید روی مردم فشار بیاورد، اما چیزی که اعتقادات مردم را تشکیل می‌دهد قیام امام حسین(ع) و تبعیت از مقام رهبری است.

حضور مردم وحشت دشمن را به همراه دارد

غلامرضا بصیری‌پور، عضو شورای شهر مشهد با بیان اینکه این حضور برای نخستین‌بار نیست، اظهار داشت: مردم امروز به این سخن مقام معظم رهبری که فرمودند ما نیازمند وحدت ملی هستیم؛ گوش دادند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: بیداری اسلامی که امروز در کشورهای اسلامی اتفاق افتاده نتیجه تلاش همین مردم است.

وی خاطر نشان کرد: هر چه حضور ملت ما در صحنه انقلاب بیشتر باشد، وحشت دشمن بیشتر می‌شود و طبیعی است در سایه این وحدت ما به پیشرفت‌های علمی و صنعتی می‌رسیم و هر چه این صنعت و علم بیشتر باشد، دشمن خود به خود احساس ضعف خواهد کرد.

بصیری‌پور تصریح کرد: انتخابات یک حضور است و مردم باید بدانند که حتی یک رأی هم تاثیرگذار است.

راهپیمایی امروز تجلی دفاع از ولایت است

سید مهدی برادران، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان اینکه مردم مانند همیشه بسیار پرشکوه و سرزنده برای حمایت از رهبر و انقلاب به میدان آمدند، گفت: تاکید رهبر انقلاب برای حضور در راهپیمایی و لبیک مردم سبب شد، مردم امسال بیش از سال‌های گذشته تجلی دفاع از ولایت را نشان دهند.

معاون برنامه‌ریزی شهردار مشهد خاطر نشان کرد: انتخاب تمثال رهبر و پرچم ایران توسط مردم برای نماد در راهپیمایی نشان می‌دهد که مردم همگام با ولایت هستند و از هر نوع بداخلاقی پرهیز می‌کنند.

وی ادامه داد: این حضور و نشاط در انتخابات ریاست جمهوری با محوریت ولایت ادامه خواهد یافت.

برادران تبعیت از مقام معظم رهبری را محور انتخابات ریاست جمهوری سال آینده دانست و افزود: ولایت مطلقه فقیه به عنوان حبل متین از زمان حضرت امام شکل گرفته و همواره ادامه پیدا خواهد کرد.

مردم می‌دانند کی و کجا باید از انقلاب دفاع کنند

علی آبسالان،مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد، با اشاره به اینکه چیزی که در رابطه با مردم ما مشهود است، درک و شعور آنها در رابطه با احساس تکلیفی است که به انقلاب و نظام دارند، افزود: پیمان مردم با ولایت و رهبری همواره وجود دارد و مردم فارغ از اینکه افراد چه می‌گویند و چه کاری انجام داده‌اند برای دفاع از انقلاب حاضر می‌شوند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد، تصریح کرد: آمریکا و دشمنان انقلاب باید ببینند، مردمی که مخاطب تبلیغات دروغین آنها هستند، چگونه چشم و چشم و گوششان از عشق و ایثار پر است.

وی در ادامه افزود: امروز اگر کیسینجر به عنوان مقام ارشد آمریکا می‌گوید که اسرائیل 10 سال دیگر نابود می‌شود، نتیجه حضور مردم با رهبری امام و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.

آبسالان خاطر نشان کرد: شکی در این نیست که مردم با قوت در انتخابات حضور پیدا خواهند کرد، مردم بسیار خوب می‌دانند که کی و کجا باید برای دفاع از آرمان‌ها وارد عرصه شوند.

انتهای پیام/70005/خ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول