اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسکن:

مدیران در پاسخ‌گویی به مردم کوتاهی نکنند

خبرگزاری فارس: فرماندار بردسکن گفت: مدیران باید در مقام پاسخ‌گویی به مردم کوتاهی نکنند و با سعه صدر پاسخ آن‌ها را بدهند.

مدیران در پاسخ‌گویی به مردم کوتاهی نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن،محمداسماعیل یعقوب‌زاده عصر امروز در جمع مردم روستای مظفر‌آباد اظهار کرد: مدیران باید در مقام پاسخ‌گویی به مردم کوتاهی نکنند و با سعه صدر پاسخ آنها را بدهند و محدودیت‌های اعتباری سبب برخورد نادرست آن‌ها با مردم نشود.

فرماندار بردسکن افزود: دشمنان نظام می‌خواهند با توجه به وضعیت تحریم‌ها مردم را نسبت به نظام و مسئولان بدبین و دلسرد کنند بنابراین باید مسئولان و مردم به‌گونه‌ای عمل کنند که دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

وی بر حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه در خرداد ماه سال آینده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را داریم دشمنان به دنبال فتنه جدیدی هستند که حضور مردم را در این انتخابات کم‌رنگ کنند بنابراین بصیرت و آگاهی هر چه بیشتر مردم می‌تواند این توطئه‌ها را از بین ببرد.

فرماندار بردسکن خاطر نشان کرد: مردم همیشه در صحنه ایران با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن تمام توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی می‌کنند و جواب دندان‌شکنی به آن‌ها می‌دهند.

انتهای پیام/70002/ر10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول