اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تأمین اجتماعی ایلام:

تسریع احداث بیمارستان تأمین اجتماعی ایلام پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر درمان تأمین اجتماعی ایلام گفت: تسریع در روند احداث بیمارستان تأمین اجتماعی ایلام پیگیری می‌شود.

تسریع احداث بیمارستان تأمین اجتماعی ایلام پیگیری می‌شود

مهیار سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: ایجاد بیمارستان 32 تختخوابی از نیازهای جدی درمانی افراد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی است.

وی ادامه داد: اکنون نزدیک به یک ‌سوم جمعیت استان ایلام تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار داشته و از خدمات این بیمه بهره‌مندند.

این مسئول خاطرنشان کرد: براساس آمار موجود، اکنون نزدیک به 230 هزار بیمه شده اصلی و تحت پوشش فرد اصلی سازمان تأمین اجتماعی در استان ایلام وجود دارد.

سلیمانی تصریح کرد: برای ارائه خدمات به این افراد باید برنامه‌ریزی شود و این دستگاه ساخت بیمارستان 32 تختخوابی را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام گفت: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده، عملیات اجرایی بیمارستان 32 تختخوابی تأمین اجتماعی استان ایلام در زمینی به مساحت سه هزار و 200 مترمربع در حال احداث است.

وی اضافه کرد: با تحقق این مهم تحول بزرگی در حوزه درمان تأمین اجتماعی در استان ایلام روی می‌دهد که در گذشته نظیر نداشته است.

این مسئول در پایان ابراز داشت: احداث و بهره‌برداری این بیمارستان بخش عمده‌ای از نیازهای درمانی استان ایلام و افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی را برطرف می‌کند.

انتهای پیام/2246/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول