اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش مطرح کرد

سرگیجه شهروندان آبپخش در تامین اجتماعی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: از سال 88 که شاهد استقرار شعبه تامین اجتماعی در آبپخش بوده‌ایم تا کنون این شعبه چند‌ مرحله جابه‌جایی به نقاط مختلف شهر داشته و این مسئله سبب گیجی و سردرگمی شهروندان شده است.

سرگیجه شهروندان آبپخش در تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شعب اقماری تامین اجتماعی استان بوشهر در آبپخش اظهار داشت: رسیدگی به وضعیت تامین اجتماعی آبپخش از مسائلی است که شورای اسلامی آبپخش در سال‌های اخیر پیگیری‌های گسترده‌ای در این خصوص انجام داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: ارتقای تامین اجتماعی آبپخش به شعبه اصلی تامین اجتماعی یکی از خواسته‌های اساسی مردم است که شورای اسلامی نیز مکررا بر آن تاکید داشته و تحقق این امر در جلب رضایت مردم بسیار تاثیرگذار است.

رضایی بیان داشت: شهر آبپخش از لحاظ جمعیت و وسعت در سطح استان و شهرستان موقعیت خاصی دارد و از آن به‌عنوان هفتمین شهر بزرگ استان و دومین شهر بزرگ شهرستان یاد می‌شود و در رسیدگی به مسائل و امور این شهر تمامی مسئولان باید به این شرایط توجه داشته باشند.

وی اضافه کرد: ساختار فعلی تامین اجتماعی در آبپخش و فعالیت شعبه اقماری در آبپخش به‌ هیچ وجه پاسخگوی نیازهای مردم نیست و تنها راه پاسخگویی به نیازهای این شهر ارتقای این اداره از اقماری به شعبه اصلی است.

این مسئول با تاکید بر ضرورت افزایش کارکنان شعبه اقماری تامین اجتماعی آبپخش، ابراز داشت: افزایش تعداد کارمندان و فعالیت شعبه اقماری تامین اجتماعی آبپخش از اولویت‌های مهمی است که انتظار می‌رود مسئولان تامین اجتماعی استان با عنایت خاص به شرایط آنرا محقق کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: وضعیت نامشخص مکانی شعبه اقماری تامین اجتماعی آبپخش یکی از مسائلی است که مشکلات فراوانی را در این شهر ایجاد کرده و انتظار داریم مسئولان تامین اجتماعی با تملک زمین مناسب و احداث ساختمان این مشکل را رفع کنند.

وی افزود: از سال 88 که شاهد استقرار این شعبه اقماری در آبپخش بوده‌ایم تاکنون این شعبه چندین مرحله جابه‌جایی به نقاط مختلف شهر داشته و این مساله سبب گیجی و سردرگمی شهروندان و مراجعان به این اداره شده است و شهروندان مکررا با مراجعه به شورای اسلامی شهر این مساله را یادآور می‌شوند.

رضایی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر آبپخش آمادگی دارد با همکاری و تعامل با ادارات و دستگاه‌های اجرایی زمینه رونق و توسعه همه‌جانبه آبپخش در توسعه زیرساخت‌های اداری را هموار کند.

انتهای پیام/2451/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول