اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز / 136

پرواز پرندگان آزادی در شهرستان ساری / عطر فجر در مدرسه شاهد

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ساری در مراسم پرواز پرندگان آزادی در مدرسه شاهد شهرستان ساری گفت: پرچم اسلام همیشه برافراشته است.

پرواز پرندگان آزادی در شهرستان ساری / عطر فجر در مدرسه شاهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام مجتبی قلی‌زاده ظهر امروز در مراسم جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی در دبستان شاهد ناحیه یک شهرستان ساری اظهار داشت: بزرگ‌ترین پیام برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر،آشنایی نسل‌های بعد از انقلاب با اهداف تشکیل این انقلاب است.

وی با اشاره به این‌که تمام کسانی که تحلیل سیاسی درباره اهداف انقلاب‌های بزرگ در دنیا می‌کنند به تئوری و اهداف چهار انقلاب عصر حاضر می‌پردازند افزود: انقلاب فرانسه، شوروی، انقلاب اسلامی الجزائر و انقلاب جمهوری اسلامی ایران از بزرگ‌ترین انقلاب‌های مورد تحلیل سیاست‌مداران قرار می‌گیرند.

قلی‌زاده با اعلام این‌که انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که با حمایت‌های مردمی به پیروزی رسیده است، عنوان کرد: ملت ایران در طول این 34 سال در برابر تمام ابرقدرت‌های نظام ایستاده است.

وی به سه عامل پیروزی ملت ایران اشاره کرد و اظهار داشت: وحدت کلمه، رهبری امام راحل و ایمان و اعتقاد دینی در بین مردم مهم‌ترین اهداف پایداری این نظام بوده است.

پرچم اسلام همیشه برافراشته است

این مسئول با تأکید بر این‌که رسانه‌های دنیا همچنان طبل جدایی دین از سیاست را به صدا در می‌آورند، خاطر نشان کرد: با وجود تمام فشارهای دشمنان اسلام، مردم ایران همچنان پایبندی خود را به اهداف انقلاب اسلامی نشان دادند.

قلی‌زاده با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی بر پایه وحدت اسلامی شکل گرفته است، گفت: پرچم اسلام همیشه برافراشته است.

وی با یادآوری این نکته که انقلاب اسلامی به ملت ایران شخصیت داد، یاد و خاطره تمام شهدا و ایثارگران را گرامی داشت و تصریح کرد: سربازان ولایت باید امانت شهدا را به درستی به صاحب اصلی این انقلاب برسانند.

با درس ‌خواندن باید به انقلاب پایبند باشیم

مدیر دبستان شاهد پسران ناحیه یک شهرستان ساری نیز در این مراسم با یادآوری خاطراتی از دوران انقلاب از زحمات تمام دانش‌آموزان و دانشجویان در دوران انقلاب گفت و اظهار داشت: با درس‌ خواندن و در مسیر انقلاب بودن باید به انقلاب عصر حاضر پایبند باشیم.

اسحاق خلیلی با اشاره به این‌که وصیت همه شهدا این بوده که با درس خواندن می‌توانیم استقلال و آزادی را برای ایران اسلامی به ارمغان بیاوریم، گفت: باید با کارها و اعمال خوب خود ادامه‌دهنده راه امام و شهدا باشیم.

گفتنی است، در حاشیه این مراسم گروه سرود ملی و انقلابی توسط دانش‌آموزان ساروی اجرا شده است.

همچنین مراسم آزادی پرندگان نیز به مناسبت دهه فجر با مشارکت دانش‌آموزان و اولیای محصلان برگزار شد.

انتهای‌پیام/86003/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول