اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مبارکه در مجلس:

ایجاد شهرک حمل و نقل خواسته به حق رانندگان مبارکه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد یک شهرک حمل و نقل در این شهرستان یکی از خواسته‌های به حق رانندگان که باید عملی شود.

ایجاد شهرک حمل و نقل خواسته به حق رانندگان مبارکه است

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، علی ایرانپور صبح امروز در آیین بازدید معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از پایانه حمل بار و کالای شهرستان مبارکه اظهار کرد: مبارکه با توجه به وجود صنایع فراوان در آن و نیز حجم بالای کالا و بار در این شهرستان نیازمند یک شهرک حمل و نقل است.

وی ادامه داد: وجود صنایع بزرگی همچون شرکت فولاد مبارکه و ظرفیت‌های بالای در این شهرستان می‌طلبد که مشکلات بحث حمل و نقل مرتفع شود و به مشکلات 10 هزار راننده در عرصه حمل و نقل توجه ویژه‌ای شود.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به جایگاه دوم این شهرستان در عرصه حمل و نقل کالا و بار در استان می‌طلبد که تمامی بار صنایع به صورت عادلانه از طریق سالن اعلام بار در این شهرستان توزیع شود.

وی ادامه داد: با اختصاص تمامی بار و توزیع آن در سالن اعلام بار می‌توان عدالت توزیع بار صنایع را در این شهرستان محقق کرد.

ایرانپور در پایان گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در این شهرستان باید مشکلات این قشر از جامعه برطرف شود.

انتهای پیام/63013/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول