اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم:

اتاق فکر حمل و نقل و ترافیک کشور در قم تشکیل شد

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: دومین اتاق فکر حمل و نقل و ترافیک کشور پس از تهران در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم تشکیل شد.

اتاق فکر حمل و نقل و ترافیک کشور در قم تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مسیح‌الله معصومی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اهداف برگزاری این اتاق فکر اظهار کرد: پرداختن به موضوعات جدید و نو از جمله «مدیریت واحد ترافیک»، بهره‌گیری از تجربیات سایر شهرهای کشور، هم‌اندیشی با معاونان ترافیکی سایر کلانشهرها به منظور دستیابی به تجربیات آنان و قرار گرفتن در چرخه متخصصان حمل و نقل و ترافیک کشور از اهداف برگزاری این اتاق فکر بود.

وی با اشاره به اعضای این اتاق فکر ابراز داشت: اساتید دانشگاه، معاونین حمل و نقل و ترافیک برخی از کلانشهرها و کارشناسان ترافیکی استان‌ها از جمله افرادی هستند که در این نشست شرکت داشتند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهر قم افزود: جلسات اتاق فکر هر دو ماه تشکیل شده و در هر جلسه پیرامون مباحث مطرح شده با متخصصین دعوت شده بحث و تبادل نظر صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/2258/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول