اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای فرهنگ عمومی

فرماندار شوش از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شوش در جلسه شورای فرهنگ عمومی صبح امروز از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار شوش از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، عبدالرضا سعیدنیا صبح امروز در جلسه شورای فرهنگی عمومی که با حضور مسئولان شهری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: امسال با توجه به بیداری مردم از توطعه‌های دشمنان، حضور پررنگ در یوم‌الله 22 بهمن و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، نظام، انقلاب و مقام معظم رهبری محکم‌تر از سال‌های پیش بود.

وی افزود: مردم چون همیشه با فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند و با حضوری بی‌نظیر، جواب دندان شکنی به بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران دادند.

فرماندار شوش تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با توجه به پیشرفت قابل توجهی که در سطح منطقه و بین‌الملل کسب کرده با تشدید تحریم‌های دشمنان مواجه شده است.

وی این حیله دشمن را با حضور گسترده امروز مردم شکست خورده دانست و گفت: مردم با تمام وجود آمادگی دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی را دارند و این تشدید تحریم‌ها هیچ اثری در اراده ملت ایجاد نمی‌کند.

سعیدنیا خاطرنشان کرد: با توجه به فضاسازی رسانه‌های غربی مبنی بر حضور کمرنگ مردم در روز 22 بهمن، ملت بزرگ ایران با حضور یکپارچه مثل همیشه دشمنان نظام را مایوس و ناامید کردند.

انتهای پیام/72001/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول