اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر/ 351

نقوی: حضور پر شور مردم مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بود

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به حماسه‌ آفرینی ملت ایران در روز 22 بهمن گفت: ملت غیور ایران اسلامی با حضور پرشور و با صلابت خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زدند.

نقوی: حضور پر شور مردم مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بود

سید حسین نقوی حسینی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به عظمت و بزرگی حماسه غرور آفرین 22 بهمن مردم ایران اسلامی گفت: علی‌رغم تمام تهدیدها، فشارها، تحریم‌ها، تفرقه‌افکنی‌ها و توطئه فراوان استکبار جهانی امروز ملت بزرگ، ولایتمدار، انقلابی، همیشه در صحنه، شهید‌پرور و متحد و یکپارچه ایران اسلامی بار دیگر حماسه آفریدند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این شکوه و عظمت در باور استکبار نمی‌گنجید خاطرنشان کرد: امروز همه آمده بودند پیر و جوان، زن و مرد، کودک و نوجوان، دانش‌آموز و دانشجو همه و همه آمده بودند تا با حضور پر شور خود ضمن تجدید بیعت با آرمان‌ها امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بزنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به روشنگری‌ها و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران امروز ملت ایران بار دیگر باشکوه و عظمت به میدان آمده و ایستادگی و مقاومت خود را پای آرمان‌های بالای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشتند و نشان دادند ملت ایران تا آخرین لحظه و تا آخرین قطره خون و آخرین نفس خود پای آرمان‌های والای نظام ایستاده‌اند.

نقوی حسینی تأکید کرد: پس از این حماسه بزرگ و غرور آفرین ملت ایران استکبار جهانی قدرت‌های شیطانی به همپیمانان آمریکای جنایتکار سرافکنده شده و قطعا در برابر ملت استوار ایران اسلامی سر تسلیم فرود می‌آورند.

انتهای پیام/2462/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول