اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه علی بن ابیطالب(ع):

مسئولان با وحدت و خدمت حضور مردم را ارج نهند

خبرگزاری فارس: سپاه علی بن ابیطالب(ع) با صدور اطلاعیه‌ای از حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تقدیر و اعلام کرد: مسئولان کشور با حفظ وحدت کلمه در راستای خدمت‌رسانی به این مردم ولایت‌مدار و قدرشناس بکوشند.

مسئولان با وحدت و خدمت حضور مردم را ارج نهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در اطلاعیه سپاه علی بن ابیطالب(ع) آمده است: در یوم الله 22 بهمن خیابان‌های شهر مقدس قم همچون جای جای ایران اسلامی، صحنه حضور معنادار و گسترده مردمی بود که در سی و چهارمین بهار انقلاب، آمده بودند تا بگویند در هر شرایطی پاسدار و نگهبان این انقلاب و نظام مقدس و الهی هستند و در اطاعت از ولی فقیه، کوچک‌ترین تردیدی به خود راه نمی‌دهند.

در ادامه این بیانیه آمده است: به راستی که راهپیمایی 22 بهمن 1391، خواب و رویای شوم دشمنان انقلاب و اسلام را آشفته کرد و موجبات خشنودی و فرح بخشی یاران و همراهان انقلاب اسلامی ایران را در سراسر گیتی فراهم ساخت. همه آمده بودند تا در جشن بزرگ سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب عظیم اسلامی شرکت کرده و سجده شکر به جای آورند؛ همه آمده بودند تا فریاد بزنند راه شهیدان و امام شهیدان را در سایه ولایت‌مداری ادامه داده و کماکان با قدرت در خط انقلاب اسلامی به سوی قله‌های عزت و شرافت، پیشرفت و عدالت حرکت می‌کنند.

در ادامه بیانیه تاکید شده است: مردم انقلابی و بصیر و هوشیار دیار کریمه اهل بیت(ع)، شهر خون و قیام قم با حضور پرشور خود غرور و سربلندی را برای اسلام و ایران عزیز به ارمغان آوردند؛ غرور و سربلندی که با خلق حماسه‌ای دیگر در بیست و دوم بهمن ماه سال 1391 به صحنه انقلاب طراوت و تازگی مضاعفی بخشید و عزت و عظمت ایران را به رخ جهانیان کشاند.

در پایان این بیانیه آمده است: سپاه علی بن ابیطالب(ع) ضمن تجلیل از این حضور حماسی که شور و شعور بالای ملت بصیر ایران به ویژه مردم انقلابی استان قم را نشان داد و نیز تقدیر از همه اهالی رسانه به ویژه رسانه ملی به دلیل پوشش مطلوب و گسترده این جشن عظیم ملی، از مسئولان کشور می‌خواهد با حفظ وحدت کلمه و در سایه تبعیت از مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، هر چه بیشتر در راستای خدمت‌رسانی به این مردم ولایت‌مدار و قدرشناس بکوشند و اسباب رضایت خاطر خدای متعال، حضرت ولی عصر(عج) و نایب بر حق ایشان را فراهم کنند.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول