اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پارک علم و فناوری خراسان‎رضوی:

خودروهای کشور از استاندارد مطلوب برخوردار نیستند

خبرگزاری فارس: رئیس پارک علم و فناوری خراسان‎رضوی گفت: خودروهای کشور از استاندارد مطلوب برخوردار نیستند و باید بر روی فناوری‎های به کار رفته در ساخت آنها بیشتر کار کرد.

خودروهای کشور از استاندارد مطلوب برخوردار نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدحسن علم الهدایی صبح امروز در آستانه برگزاری دومین کنگره بین‎المللی ایمنی جاده‎ها در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ظرفیت عظیم زائرپذیری مشهد تمهیداتی خاص برای ایمنی جاده‎ها در موضوع زیارت را نیازمند است.

وی افزود: در حوزه خودروسازی برای ایمنی بیشتر راننده و سرنشینان آن باید تلاش کنیم که خودروها به استانداردهای جهانی نزدیک شود.

علم الهدیی با بیان اینکه پارک علم و فناوری خراسان‎رضوی در حوزه ترافیک دستاوردها و طرح‎های موفقی داشته، خاطر نشان کرد: پارک علم و فناوری استان در بحث علائم و تابلوهای رانندگی سطح جاده‎ها، طرح‎های قابل قبولی داشته است.

وی تصریح کرد: در موضوع حمل و نقل جاده‎‏ای نیز قراردادهایی با شهرداری مشهد منعقد شده، همچنین پارک علم و فناوری خراسان رضوی با توجه به ظرفیت عظیم زائرپذیری مشهد تمهیداتی خاص برای ایمنی جاده‎ها در موضوع زیارت در نظر گرفته است.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان‎رضوی با اظهار امیدواری از دستاوردهای نتایج دومین کنگره بین‎المللی ایمنی جاده‎ها، یادآور شد: صاحبنظران و اندیشمندانی که در این کنگره حضور دارند باید با چاره‌اندیشی صحیح و معقول دستاوردهای علمی خود را به متصدیان و متولیان مرتبط با امر ایمنی جاده‎ها ارائه و اجرایی شدن آن را پیگیر باشند.

علم الهدایی اذعان کرد: بیمه خودرو و استفاده از آن نیازمند فرهنگ‌سازی بیشتری است و در ارتقای سطح فرهنگ در حوزه مقررات اجتماعی، قوانین ترافیکی و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به آموزش مستمر و متداوم نیازمندیم.

انتهای پیام/70005/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول