اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج:

عملیات احداث پارکینگ طبقاتی خودرو در کرج آغاز شد

خبرگزاری فارس: شهردار کرج از آغاز عملیات احداث پارکینگ طبقاتی خودرو در منطقه پنج شهرداری کرج خبر داد.

عملیات احداث پارکینگ طبقاتی خودرو در کرج آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در جریان عملیات احداث پارکینگ طبقاتی خودرو در منطقه پنج شهرداری کرج اظهار داشت: این پارکینگ طبقاتی با ظرفیت پارک 350 خودرو برای نخستین بار در این منطقه راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: توسعه خدمات‌رسانی به مردم و افزایش پروژه‌های عمرانی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید مسئولان به آن توجه ویژه داشته باشند.

شهردار کرج گفت: امروز باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که خدمات عمرانی و طرح‌های خدماتی در این کلانشهر در مناطق مختلف به صورت یکسان انجام شود.

وی افزود: با توجه به گسترش جمعیت و به تناسب افزایش خودروها باید پارکینگ‌های طبقاتی در نقاط مختلف این کلانشهر ایجاد شود که علاوه بر خدمات‌رسانی به مردم در کاهش ترافیک هم تأثیرگذار است.

این مسئول گفت: این پارکینگ در هفت طبقه و در متراژ هفت هزار متر برای آسایش و رفاه شهروندان این منطقه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

آقازاده در ادامه سخنان خود توسعه طرح‌های زیباسازی، انجام آسفالت معابر و خدمات‌رسانی در حوزه خدمات شهری را از اولویت‌هایی عنوان کرد که باید به آن توجه ویژه شود.

شهردار کرج در بخشی دیگر از سخنان خود بر توسعه طرح‌هایی به منظور رفع بافت‌های فرسوده در این منطقه تأکید کرد و افزود: رفع بافت‌های فرسوده علاوه بر توسعه امنیت در زندگی شهری می‌تواند در زیباسازی چهره شهر نیز بسیار تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام/2302/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول