اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد

آغاز طرح‌های ویژه ترافیکی 22 بهمن مازندران از ساعت 7 صبح

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مازندران گفت: طرح‌های ویژه ترافیکی در مازندران از ساعت 7 صبح فردا در سطح استان مازندران اجرایی می‌شود.

آغاز طرح‌های ویژه ترافیکی 22 بهمن مازندران از ساعت 7 صبح

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار علیرضا مسکنی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن روز 22 بهمن از اجرای طرح ترافیکی و انتظامی برای اجرای تامین و حفظ نظم و امنیت راهپیمایی در سطح استان مازندران خبر داد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اعلام اینکه یوم‌الله روز 22 بهمن روز سرنوشت‌ساز و تاریخی برای ملت غیور ایران اسلامی است، خاطر نشان کرد: مردم در این روز باشکوه نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می‌کنند.

این مسئول تاکید کرد: فرماندهی انتظامی استان مازندران با آمادگی کامل نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی این حماسه بزرگ و باشکوه مردم در مازندران را برقرار می‌کند.

مسکنی از اجرای طرح ترافیکی ویژه به مناسبت روز 22 بهمن در سراسر استان مازندران خبر داد و گفت: ماموران نیروی انتظامی زمینه حضور آسان‌تر مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن را فراهم خواهند کرد.

این مسئول در ادامه خواستار همکاری بیشتر مردم با ماموران انتظامی در سطح استان مازندران شد و بیان داشت: مردم در صورت مشاهد موارد ضد امنیتی و مشکوک پلیس 110 را در جریان امور قرار دهند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: محدودیت‌های ترافیکی در سطح استان مازندران از ساعت 7 صبح در مسیرهای راهپیمایی مازندران از سوی پلیس راهور به مرحله اجرا در می‌آید.

فرمانده انتظامی مازندران در ادامه خواستار مشارکت همه جانبه مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن شد.

انتهای پیام/86004/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول