اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

154 هزار انشعاب گاز به متقاضیان واگذار شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون افزون بر 154 هزار و 391 انشعاب در سال‌جاری به متقاضیان در این استان واگذار شده است.

154 هزار انشعاب گاز به متقاضیان واگذار شد

اسماعیل هیبتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: در حال حاضر افزون بر 71 هزار و 971 مشترک روستایی و 160 هزار و 540 مشترک شهری از خدمات شرکت گاز در این استان استفاده می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر 229 هزار و 80 خانوار در قالب 151 هزار و 239 خانوار شهری و 77 هزار و 841 خانوار روستایی در این استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

هیبتیان از نصب 154 هزار و 391 انشعاب در سال‌جاری در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد 94 هزار و 518 عدد انشعاب شهری و 59 هزار و 873 عدد انشعاب روستایی به متقاضیان واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری با اشاره به بهره‌مندی 857 واحد صنعتی و کشاورزی این استان از گاز طبیعی خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون 475 کیلومتر خط انتقال در این استان به بهره‌برداری رسیده است.

وی تعداد روستاهای برخوردار از نعمت گاز طبیعی را 817 روستا برشمرد و افزود: در سال‌جاری ساکنین 19 روستا در این استان به جمع مشترکان گاز طبیعی پیوستند.

هیبتیان با بیان اینکه عملیات گازرسانی به 25 روستای دیگر نیز در این استان در دست اجراست تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر دو پروژه گازرسانی به روستاهای درکه، چاهگاه جوب نساء و برآفتاب خنگ لردگان و پروژه گازرسانی به روستاهای تنگ کلوره، امام آباد و رحیم آباد در این استان به بهره‌برداری رسید که با بهره‌برداری از این دو پروژه تعداد روستاهای برخوردار از گاز طبیعی در این استان به 357 روستا می‌رسد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از چهار ایستگاه CNG در سال‌جاری در این استان خبر داد و اظهار داشت: با بهره‌برداری از این چهار ایستگاه تعداد ایستگاه‌های CNG این استان به 34 ایستگاه افزایش یافته است.

انتهای پیام/68001/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول