اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-278

هنرمندان بسیجی شاهرود با شهدا تجدید میثاق کردند

خبرگزاری فارس: در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، بانوان کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود با حضور در گلزار شهدا، با شهدای این شهر تجدید میثاق کردند.

هنرمندان بسیجی شاهرود با شهدا تجدید میثاق کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی بسیج هنرمندان استان سمنان، در هشتمین روز از دهه فجر، خواهران بسیجی کانون بسیج هنرمندان شاهرود، پس از پیاده‏روی دسته‏جمعی از ابتدای شهرک امام با حضور در گلزار شهدای شاهرود و زیارت قبور مطهر شهدا و تلاوت آیاتی چند از کلام‏الله مجید و زیارت عاشورا، یاد و خاطره شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در این آیین الهی، حاضران ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و با آرمان‏های بنیان‏گذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود در این مراسم ابراز داشت: این انقلاب حاصل فداکاری امام (ره) و خون شهدایی است که جان خود را در راه سربلندی و اقتدار ایران اسلامی فدا کردند.

عباس اعتماد ادامه داد: امروز وظیفه تمام خدمت‏گزاران به نظام و کشور حرکت در راه خمینی کبیر و فرزندان شهید اوست؛ کسانی که لحظه‌ای در اطاعت از رهبر و ولی خود تردید نکرده و راه سعادت و جاودانگی را برگزیدند.

اعتماد با اشاره به حضور خواهران محجبه ونیروی جوان کانون بسیج هنرمندان شاهرود خاطرنشان کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای آشنایی نسل کنونی با آرمان‌های انقلاب و شهداست تا به ارزش و هدف راه آنها که امروز الگوی حرکت و بیداری اسلامی در سراسر جهان شده پی ببرند و تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا در ایام‏الله دهه فجر، زمینه این امر را فراهم می‏کند.

انتهای پیام/2249/ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول