اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رزمایش فجر انقلاب اسلامی / 29

اقتدار بسیجیان در قاین به نمایش گذاشته شد

خبرگزاری فارس: بسیجیان شهرستان قاین در رزمایش فجر انقلاب اسلامی بار دیگر اقتدار خود را نشان دادند و با اجرای کمین در ارتفاعات، گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

اقتدار بسیجیان در قاین به نمایش گذاشته شد

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از بیرجند محل برگزاری «رزمایش فجر انقلاب اسلامی»، بسیجیان شهرستان قاین که از دیروز خود را برای مرحله اصلی رزمایش آماده می‌کنند از بامداد امروز در بیرجند و قاین به اجرای برنامه پرداختند.

بسیجیان شهرستان قاین در رزمایش فجر انقلاب اسلامی باری دیگر اقتدار خود را نشان دادند و با اجرای کمین در ارتفاعات گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

ارتقا و حفظ آمادگی دفاعی بسیجیان ضروری است

فرمانده سپاه قاین گفت: استقبال بسیجیان از این رزمایش بسیار عالی و فوق تصور ما بود، ولی به دلیل امکانات محدود و برنامه‌ریزی‌های قبلی فقط جمع کوچکی از بسیجیان شهرستان قاین در این رزمایش تمرینی شرکت می‌کنند.

محمد برات‌زاده افزود: چهار گردان عمل‌کننده در قاین و زیرکوه در این رزمایش شرکت کرده‌اند.

وی در زمینه اهداف کلی رزمایش تأکید کرد: ارتقا و حفظ آمادگی دفاعی و روحیه رزم در بین بسیجیان و مقابله با تهدیدات مختلف سخت، نیمه سخت و نرم جزو اهداف ملی رزمایش بود.

فرمانده سپاه قاین گفت: برنامه تاکتیکی اجرای رزمایش توسط گردان‌های شهرستاهای زیرکوه و قاین، بحث دفاع پیرامونی، عملیات تأخیری، کمین، ضد کمین، گشت اطلاعاتی و ایست و بازرسی است.

انتهای‌پیام/2248/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول