اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رزمایش فجر انقلاب اسلامی-27

مقابله بسیجیان سربیشه با معاندان متجاوز مرز

خبرگزاری فارس: در رزمایش فجر انقلاب اسلامی در سربیشه بسیجیان این شهرستان به مقابله با دشمنان فرضی پرداختند که از طریق مرز قصد تجاوز به شهرستان سربیشه را داشتند.

مقابله بسیجیان سربیشه با معاندان متجاوز مرز

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از بیرجند محل برگزاری "رزمایش فجر انقلاب اسلامی"، سه مرحله مأموریت در رزمایش بزرگ فجر انقلاب اسلامی در سربیشه آغاز شد.

یک گردان 240 نفره از بسیجیان شهرستان در قالب گردان واکنش سریع الی‌ بیت‌المقدس نیز در این رزمایش در بیرجند حضور پیدا کرد.

فرمانده سپاه سربیشه در همین ارتباط گفت: بسیجیان شهرستان سربیشه در قالب رزمایش فجر انقلاب اسلامی سه مرحله مأموریت را اجرا می‌کنند.

اقدامات امنیتی و تأخیری در رزمایش فجر

علی شاهوردی با بیان اینکه رزمایش بزرگ فجر انقلاب اسلامی در شهرستان سربیشه در منطقه عمومی سربیشه برگزار می‌شود، اظهار کرد: ما سه مأموریت در چارچوب رزمایش داریم که توسط گردان‌های عمل‌کننده اجرا می‌شود.

وی افزود: در این رزمایش فرض بر این است که افراد معاند و دشمن از طریق مرز قصد تجاوز به شهرستان سربیشه را دارند و اقدامات امنیتی و تأخیری توسط شهرستان‌های استان صورت می‌گیرد.

اجرای کمین بر سر راه دشمنان فرضی

فرمانده سپاه سربیشه در گفت‌وگو با سایت اطلاع‌رسانی سپاه نیز گفت: بر اساس این سناریو سه ماموریت بر عهده گردان‌های عمل‌کننده رزمایش گذاشته شده است که نخست اجرای کمین بر سر راه دشمنان فرضی است.

شاهوردی مأموریت دوم را ایست و بازرسی در معابر وصولی شهرستان در سه نقطه برای جلوگیری از افراد معاند خواند و تاکید کرد: مأموریت سوم بحث گشت‌های اطلاعاتی است که در صورت نفوذ بعضی از عناصر دشمن در سطح شهر این گشت‌ها اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2248/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول