اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

قدرت دفاعی ایران را صادر می‌کنیم/ بسیجیان ما در اوج چیرگی و اقتدارند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما در قدرت دفاعی کاملا مستقل و خودکفا هستیم و می‌توانیم این قدرت را صادر کنیم و به امید خدا صادر هم می‌کنیم.

قدرت دفاعی ایران را صادر می‌کنیم/ بسیجیان ما در اوج چیرگی و اقتدارند

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از بیرجند محل برگزاری "رزمایش فجر انقلاب اسلامی"، سردار حسین سلامی در رزمایش بسیجیان خراسان‌جنوبی اظهار کرد: دیروز پیشوای بزرگ انقلاب و امام ما نشان داد که هیچ یک از فتنه‌ها و توطئه‌ها نتوانسته است ذره‌ای در اراده رهبر عظیم‌الشان و ملت مسلمان ایران تردید، نرمش و انعطاف ایجاد کند.

وی در جمع بسیجیان گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس خراسان‌جنوبی افزود: در آستانه ورود به سی و پنج سالگی پیروزی‌های درخشان انقلاب اسلامی به سر می‌بریم، انقلابی آسمانی که توانست وضعیت‌های زمین حیات ما را به طرز شگفت‌انگیزی تغییر دهد و حقایق اسلام را در حیات و سرنوشت و زندگی امت اسلامی جاری کند.

انقلاب اسلامی معجزه سیاسی و نظامی بود

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلابی بزرگ که مبعث مجددی از اسلام در بلاد اسلامی ایجاد کرد؛ یک معجزه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی بود که توانست مسیر سرنوشت تاریخی و روشن بر اساس استقلال آزادی و حاکمیت ارزش‌های اسلامی در این سرزمین ایجاد و هموار کند.

 

 

سلامی تاریخ سرنوشت این ملت مسلمان را از مبدأ پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 به ماقبل و ما بعد آن تقسیم کرد و افزود: دقیقا متناظر با آن به ما قبل و ما بعد برای این ملت تاریکی و نور در مقطع حیات سیاسی آنان ترسیم است.

وی ادامه داد: تجسم این واقعیت تفسیر عملی آیه آیه‌الکرسی که خداوند مؤمنان را از وادی ظلمت به سرزمین نور هدایت می‌کند است، می‌توان چنین تصوری را از انقلاب به عنوان یک واقعیت و حقیقت جاری بر اساس سنت‌های لاتغییر الهی دانست.

چیرگی و تسلط بسیجیان کم‌نظیر است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه بسیجیان در صحنه‌های سخت در آزمون‌های بزرگ با دشمنان قدرتمند چیرگی و تسلط پیدا کردند، گفت: باید عمیقا این انقلاب بزرگمان را به تمام ابعاد و تجلیات درخشان آن بشناسیم و تاریخ ماقبل انقلاب را ورق بزنیم.

 

 

سلامی جهالت، وابستگی‌ها، اشغال سرزمین ایران، ‌کشف حجاب زنان پاکدامن را از اوراق تاریخ قبل از انقلاب برشمرد و تاکید کرد: امام ما مثل خورشیدی در دل این تاریکی‌ها نفوذ کرد و ملت ایران صدای آزادی‌خواهی، استقلال‌طلبی و اسلام خواهی این امام را زیبا شنیدند و توانستند آمریکا را شکست دهند.

وی ادامه داد: امام توانست بند اسارت و بندگی را از هم جدا کند و جز کبریائی و عظمت الهی هیچ قدرتی را در این زمین به رسمیت نمی‌شناخت و توانست جهان‌بینی قدرت را برای ملت ایران ترسیم کند.

قدرت دفاعی ایران را صادر می‌کنیم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما می‌توانیم امروز با استفاده از نیروهای داخلی کشور خودمان نیروگاه برق، هواپیما و خودرو تولید کنیم و آنها را صادر کنیم و این نیازها را با توجه به پیشرفته‌ترین ابزار در داخل تولید می‌کنیم.

 

 

سلامی با بیان اینکه در نانو فناوری در سطح کشورهای پیشرفته قرار داریم و در بیوفناوری نیز جزء کشورهای برتر دنیا هستیم، گفت: ملت ایران به برکت دانشمندان مؤمن توانست در جنگ علمی اراده خود را به دشمن بفهماند.

وی تاکید کرد: ما در قدرت دفاعی کاملا مستقل و خودکفا هستیم و می‌توانیم این قدرت را صادر کنیم و صادر هم می‌کنیم.

استوانه‌های قدرت در این سرزمین ریشه‌دار و عمیق و مستحکم است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز مقتدرتر از هر زمان به برکت هدایت‌های رهبر عظیم‌الشأنمان با اطمینان، محکم و باوقار و با آرامش گام بر می‌داریم.

 

سلامی اظهار داشت: دیروز پیشوای بزرگ انقلاب ما و امام ما نشان داد که هیچ یک از فتنه‌ها و توطئه‌ها نتوانسته است ذره‌ای در اراده رهبر عظیم‌الشان و ملت مسلمان ایران تردید، نرمش و انعطاف ایجاد کند و همانند کوه استواریم.

وی اضافه کرد: امام ما دیروز از ادامه نبرد با دشمن سخن گفت و بر مذاکره و سازش در شرایط فشار در منطق انقلاب اسلامی خط بطلان کشید و دوباره حیاتی جدید و روحی بزرگ در کالبد جامعه ما ایجاد کرد و نشان داد که استوانه‌های قدرت در این سرزمین ریشه‌دار و عمیق و مستحکم است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شجره تناور انقلاب اسلامی ما ریشه‌های عمیق در درون ایمان و باورهای ملت‌های مسلمان ایجاد کرده است و ما دیگر از تهدید قدرت‌های بزرگ هیچ هراسی نداریم و این واقعیت حاکم بر جامعه است و حاصل حضور شکوهمند مردم در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/2248/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول