اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ امیرالمؤمنین (ع) دفتر حفاظت رهبری:

نابودی رژیم صهیونیستی از پیش‌بینی‌های امام خمینی (ره) است

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ امیرالمؤمنین (ع) دفتر حفاظت بیت مقام معظم رهبری گفت: سقوط وهابیون و محو رژیم صهیونیستی از پیش‌بینی‌های امام خمینی (ره) است که با بصیرت و بیداری مسلمانان این اهداف محقق می‌شود.

نابودی رژیم صهیونیستی از پیش‌بینی‌های امام خمینی (ره) است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار علی‌اصغر صالح در یادواره 56 شهید شمال شرق استان قزوین که به همت حوزه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای ناحیه مقاومت امام سجاد (ع) در مسجد محمدیه برگزار شد، با اشاره به اینکه دشمنان در زمان حیات پیامبر اکرم (ص) در شعب ابی‌طالب برای خدشه‌دار کردن دین اسلام تحریم‌های اقتصادی را علیه مسلمانان آغاز کردند، اظهار داشت: این پیامبر بزرگوار و یارانش با صبر و استقامت توانستند این تحریم‌ها را بشکنند و به پیروزی برسند.

فرمانده تیپ امیرالمؤمنین (ع) دفتر حفاظت بیت مقام معظم رهبری با بیان اینکه دشمنان اسلام از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی برای خدشه‌دار کردن ایران فتنه‌های بسیاری را طراحی کردند،‌ ابراز کرد: اکنون آنان تحریم‌های اقتصادی را آغاز کردند تا بتوانند به اهداف شومشان در این کشور برسند.

این مسئول اضافه کرد: اقشار مختلف جامعه و مسئولان نظام باید با الگوگیری از پیامبر اکرم (ص)، تبعیت از ولایت‌ فقیه، به کارگیری راهکارهای مناسب و استفاده از تدبیر، صبر و استقامت تحریم‌های اقتصادی را بشکنند و به پیروزی برسند.

صالح به نظرهای کارشناسان غربی‌ها و خارجی‌ها پیرامون شخصیت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: یک کارشناس غربی در سال 1357 عنوان کرد مردم فرانسه تعجب می‌کنند پیرمردی مردم ایران را به خیابان‌ها می‌ریزد و در ایران تحول ایجاد می‌کند.

فرمانده تیپ امیرالمؤمنین (ع) دفتر حفاظت بیت مقام معظم رهبری ادامه داد: همچنین نراقی یک مشاور فرهنگی غربی عنوان می‌کند با تبعیدی‌های زیادی گفت‌وگو کردم، ولی زمانی که با امام خمینی (ره) مصاحبه می‌کردم، در تمام عمرم مردی به این سادگی و سلامت ندیدم.

وی با اشاره به بیانات دیگر نراقی یک مشاور فرهنگی غربی مبنی بر اینکه «شاه از من به عنوان جامعه‌شناس سئوال کرد، چرا مردم ایران امام خمینی (ره) را برای رهبری قبول دارند، ولی من را به عنوان شاه قبول ندارند»، اضافه کرد: نراقی در جواب به شاه گفته بود چون تو در کاخ زندگی می‌کنی و رهبر کبیر انقلاب بسیار ساده زندگی می‌کند که اعتراف این مشاور غربی بیانگر روشن ساده ‌زیستی رهبر کبیر انقلاب بوده است.

این مسئول با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) پیام خود را در نامه با فرستادن سفیری به گورباچف اعلام کرده بود، بیان کرد: رئیس جمهور این کشور بعد از رحلت رهبر کبیر انقلاب اعتراف کرد در آن زمان پیام امام راحل را دریافت کردم و فهمیدم نویسنده این نامه فردی متفکر و دلسوز سرنوشت جهان است که توانست انقلاب اسلامی را در ایران به پیروزی برساند و شعارش را در جهان عملی کند.

وی با اشاره به صحبت‌های گورباچف مبنی بر اینکه «من متأسفانه نتوانستم به ایران بیایم و امام خمینی (ره) را زیارت کنم و اکنون با احترام از او یاد می‌کنم که رهبر کبیر انقلاب فراتر از زمان می‌اندیشید و در بعد مکان نمی‌گنجید و اگر در آن زمان پیش‌بینی امام را جدی می‌گرفتم وضعمان چنین نبود ای کاش حرفشان را جدی می‌گرفتم»، اذعان داشت: این اعتراف رئیس‌ جمهور شوروی بیانگر شخصیت والای رهبر کبیر انقلاب است.

صالح با بیان اینکه یک کارشناس غربی از امام خمینی (ره) پرسید شما چگونه با مردم ایران با دست خالی توانستید شاه را با این قدرت و ارتش از این کشور بیرون کنید، متذکر شد: امام راحل در آن زمان پاسخ دادند من به یاری خداوند متعال شاه را بیرون می‌کنم، رژیم پادشاهی را سرنگون می‌کنم و به زودی ارتش به مردم می‌پیوندد و ما آمریکا را از کشور بیرون می‌کنیم که پاسخ امام راحل به این کارشناس غربی بیانگر پیش‌بینی درست ایشان از وقایع زمان خود است.

این مسئول به پیشگویی امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی از جمله اینکه شاه حتما از کشور بیرون می‌رود و جمهوری اسلامی برپا می‌شود نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر، حسنی مبارک سقوط می‌کند، کمونیست را در آینده در تاریخ خواهید دید و انقلاب اسلامی ما صادر می‌شود و نیاز به جنگیدن ندارد اشاره کرد و گفت: تاکنون این پیش‌بینی‌ها که امام خمینی (ره) در زمان حیاتشان اعلام کرده‌اند به وقوع پیوسته است.

فرمانده تیپ امیرالمؤمنین (ع) دفتر حفاظت بیت مقام معظم رهبری اظهار داشت: امام خمینی (ره) در زمان حیاتشان چند پیش‌بینی دیگر از جمله سقوط رژیم وهابیون و محو رژیم اسرائیل کرده است که تاکنون محقق نشده و با توکل به خدا و بصیرت و بیداری مسلمانان این اهداف محقق می‌شود.

انتهای پیام/77009/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول