اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر/ 453

حسینی: فائق آمدن بر مشکلات، در گرو اتحاد است

خبرگزاری فارس: وزیر اقتصاد و دارایی فائق آمدن بر مشکلات را در گرو اتحاد و همدلی دانست.

حسینی: فائق آمدن بر مشکلات، در گرو اتحاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران و به ‌نقل از روابط‌ عمومی آستان امام خمینی (ره)، سید شمس‌الدین حسینی در خصوص اقدامات دولت در راستای حل مشکلات معیشتی مردم، اظهار داشت: اقدامی که در دستورکار است، این است که برای جبران برخی فشارها بر معیشت مردم یک کمک مالی در پایان سال انجام بپذیرد و همانطور که رئیس جمهور گفت، ما در این خصوص با مجلس جلسه داشتیم و تقریباً روی این کمک به توافق رسیدیم، اما مبلغ و شیوه پرداخت آن بررسی خواهد شد.

وزیر اقتصاد و دارایی ادامه داد: شرایط کشور، شرایط خاصی است و ما امیدواریم که در سایه پیروی و تبعیت از سیره امام، مردم و مسئولان دست به دست هم دهند و از مشکلاتی که ایجاد شده، مانند همیشه بر آن غلبه کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمنان انقلاب و نظام کینه‌توزی می‌کنند، شرایط کشور ایجاب می‌کند که به طور یکپارچه و با اتحاد و همدلی بر مشکلات فائق بیاییم و حل مشکلات در گرو همین وحدت است.

وزیر اقتصاد و دارایی در پایان تصریح کرد: ما هم سعی می‌کنیم تا صادقانه و صریح موضوعات را با مردم در میان بگذاریم و از آنها بخواهیم در این جنگ نابرابر اقتصادی، حماسه‌ای مانند حماسه شکوهمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رقم بزنند.

انتهای پیام/2462/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول