اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همسر شهید رضایی‌نژاد:

اتحاد میان مردم و مسئولان بیشتر شود

خبرگزاری فارس: همسر دانشمند شهید رضایی‌نژاد گفت: اتحاد میان مردم و مسئولان بیشتر شود.

اتحاد میان مردم و مسئولان بیشتر شود

شهره پیرانی در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه شهادت لیاقتی است که نصیب هر کسی نمی‌شود، اظهار داشت: بعد از دوران دفاع مقدس فکر می‌کردیم اگر کسی در جبهه‌ها کشته شود شهید محسوب می‌شود ولی بعد از ترور و شهادت چهار شهید هسته‌ای این تفکر در ذهن نسل جدید جامعه تغییر کرد.

وی با اشاره به اینکه بعد از شهادت دانشمندان هسته‌ای کشور مسیر پیشرفت علم و فناوری در جمهوری اسلامی بسته نشد، تصریح کرد: با همت جوانان، شاهد پیشرفت روزافزون علم در کشور هستیم.

همسر شهید دانشمند داریوش رضایی‌نژاد، خاطر نشان کرد: دانشمندان شهید هسته‌ای نشان دادند، اگر در هر عرصه‌ای انسان خالص باشد خداوند توفیق شهادت را نصیبش می‌کند.

وی در ادامه به ضرورت وحدت در کشور مورد تاکید رهبری است اشاره کرد و گفت: با توجه به نزدیک شدن زمان انتخابات کشور در موقعیت حساسی قرار می‌گیرد که لازم است اتحاد میان مردم و مسئولان بیشتر شود.

پیرانی به فرصت‌طلبی دشمنان نظام اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان نظام به دنبال کوچک‌ترین عکس‌العملی از سوی نیروهای داخلی هستند تا به نفع خود به بزرگ‌نمایی ضعف‌ها بپردازند.

وی متذکر شد: هر وقت اختلافات داخلی بین مسئولان قوا عیان شود دشمنان نظام اسلامی دل شاد می‌شوند.

همسر دانشمند شهید هسته‌ای کشور با بیان اینکه بعد از گذشت 19 ماه از شهادت همسرم آنچه مرا صبوری می‌داد رسیدن به آرمان‌ها و اهدافش بود، خاطر نشان کرد: افتخار بزرگی است که همسرم مرگ بیهوده نداشت.

وی به دلتنگی آرمیتا از جای خالی پدرش در خانه اشاره کرد و گفت: هفته گذشته آرمیتا فیلم مراسم تشییع جنازه پدرش را از داخل لپ‌تاپ پیدا کرد و بدون توجه من مشغول دیدن شد و ناگهان با صدای هق‌هق گریه‌هایش توجه من جلب شد و بغض دلتنگی هر دوی ما گشوده شد.

پیرانی اضافه کرد: آرمیتا شلوغی و در جمع بودن را دوست دارد ولی تمام بستگان ما در شهرستان ساکنند و تنهایی برای فرزندم سخت است.

وی علاقه آرمیتا را به حضرت آقا" امام خامنه‌ای" بیش از حد دانست و خاطر نشان کرد: آخرین بار ماه رمضان در ضیافت افطاری مهمان آقا بودیم، از آن به بعد وقتی به آرمیتا می‌گویم برای سلامت موهایت کمی از آن را اصلاح کنم مخالفت می‌کند و می‌گوید باید از حضرت آقا اجازه بگیرم.

انتهای پیام/86006/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول