اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودبار جنوب:

اقتدار نظام در اطاعت از رهبری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه رودبار جنوب گفت: نباید از رهبری جدا شویم و همیشه گوش به فرمان باشیم، زیرا اقتدار نظام در اطاعت از رهبری است.

اقتدار نظام در اطاعت از رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام عباس گروهی امروز در جمع مردم شهر جازموریان ضمن تبریک 22 بهمن اظهار داشت: امروز روزی است که باید به نقش رهبری بیشتر پی ببریم، زیرا رهبری مایه خیر و برکت برای مردم و جامعه اسلامی و آزادی‌خواهان است.

وی با بیان اینکه باید به اهمیت نقش رهبری توجه بیشتری داشته باشیم، افزود: باید این کلام امام محمد باقر (ع) که فرمودند، پایه اسلام پنج چیز شامل نماز، زکات، حج، روزه و ولایت را مد نظر خود قرار بدهیم.

گروهی بیان داشت: امام در ادامه فرمودند که مسئله ولایت به حدی مهم است که به چهار مورد بقیه توجه نشده است، زیرا اگر ولایت نباشد، نمازی نیست و اگر باشد، بی‌روح و بی‌معنا خواهد بود و اگر ولایت نباشد، حج معنا ندارد و اعمال حج مورد قبول واقع نمی‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از عوامل موثر در استمرار و پیروزی انقلاب اسلامی کشور رهبری است و کلامش فصل‌الخطاب و چراغ و راهنما است و ولایت و رهبری به حدی مهم بوده که خداوند در قرآن کریم آورده است، ولایتی که مال خدا است، مال پیغمبر است.

گروهی گفت: امروز رهبر انقلاب در دل و جان مردم جا دارد و محبوب‌القلوب است و اگر خواهیم عزت و افتخار داشته باشیم، نباید از رهبری جدا شویم و گوش به فرمان باشیم، زیرا اقتدار نظام در اطاعت از رهبری است.

امام جمعه رودبار خاطرنشان کرد: باید قدر نظام و رهبری را بدانیم و هر کس که بخواهد از این مسیر فاصله بگیرد، دچار ذلت و خواری می‌شود، امروز به دشمنان نظام می‌گوییم که هرچه تبلیغ، توطئه و هرچه تفرقه انداخته‌اید در این روز همه آنها خنثی و نقش بر آب شد.

انتهای پیام/2655/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول