اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش:

حضور باشکوه مردم تجدید بیعت با امام(ره) و رهبری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش با تجلیل از حضور هوشمندانه مردم در راهپیمایی گفت: حضور باشکوه مردم تجدید بیعت با امام(ره) و رهبری است.

حضور باشکوه مردم تجدید بیعت با امام(ره) و رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، حجت‌الاسلام خداداد رضایی پیش‌ از ظهر امروز در جمع مردم شرکت‌کننده در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: امروز مردم سراسر ایران اسلامی حضوری گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن داشته‌اند و مفهوم این حضور پایبندی مردم ولایی ایران اسلامی به اهداف و آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امام جمعه آبپخش با تجلیل از حضور هوشمندانه مردم در راهپیمایی امروز خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی عظیم تجدید بیعتی مجدد با روح پرفتوح امام راحل، شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس و رهبر معظم انقلاب اسلامی است و این حضور پرشور دشمنان را شوکه کرده است.

رضایی بیان داشت: مردم انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور و گسترده خود در این مراسم ملی بصیرت و بینش مورد توجه ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، را به نمایش گذاشتند و مشتی محکم بر دهان سران و دنیای استکبار کوبیدند.

وی حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: هیچ تصویر بردار، عکاس، نویسنده و ... امروز توان ثبت حضور پرشور و با صلابت مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را ندارند و حضور اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی باشکوه‌تر از سال‌های گذشته است.

این مسئول اذعان داشت:‌ مردم با بصیرت، آگاه و هوشیار ایران اسلامی امروز با حضور خود در این راهپیمایی عظیم لبیک ولی امر مسلمین جهان را لبیک گفتند و به دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و دنیای استکبار ثابت کردند که همیشه برای دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی در صحنه حضور می‌یابند.

امام جمعه آبپخش ایجاد رخنه بین مردم و نظام را از اهداف دشمنان دانست و عنوان کرد: وزیر امور خارجه کم‌تجربه آمریکا که چندی پیش از پست کنار رفت، صراحتا اعلام کرده بود که هدف ما از تحریم ملت ایران این است که مردم این کشور را مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار دهیم و امت اسلام با حضور پرشور خود در انتخابات پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های دشمنان انقلاب داده‌اند.

وی اضافه کرد: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، سالروز پیروزی حق بر باطل، پیروزی جندالله بر جندالشیطان و پیروزی حق بر طاغوت است.

رضایی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران تحقق وعده بزرگ الهی و یکی از مصادیق آیه شریقه «جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا» است.

انتهای پیام/2451/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول