اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز / 175

درزی: پیوند رهبری و مردم ناگسستنی است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با تأکید بر حمایت و پشتیبانی ملت ایران از آرمان‌های نظام اسلامی، پیوند بین رهبری و مردم را ناگسستنی عنوان کرد.

درزی: پیوند رهبری و مردم ناگسستنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، مردم شهرستان سوادکوه در آستانه سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، یاد و خاطره این روز را گرامی داشتند.

مردم شهرهای زیرآب، پل سفید، شیرگاه، آلاشت و امامکلا لفور با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بیعت دوباره‌ای با آرمان‌های نظام داشتند.

مردم همواره در صحنه هستند

حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی امام جمعه زیرآب در جمع راهپیمایان شهر زیرآب به علل و عوامل پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ما از بزرگ‌ترین انقلاب‌های جهان بوده است که با نام خدا و برای گسترش آموزه‌های دینی تشکیل شد و امام راحل همه موفقیت‌های نظام و پیروزی‌های انقلاب را لطف خدا ذکر می‌کردند.

سخنران راهپیمایی 22 بهمن شهر زیرآب، افزود: رهبری امام راحل و حضور گسترده مردم ایران در عرصه‌های مختلف و ستم و بی‌دینی نظام پهلوی، موجب ایجاد نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

امام جمعه زیرآب به تداوم آرمان‌های انقلاب اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان با تدابیر مقام معظم رهبری، نقش بر آب شده است.

رضایی به هجمه‌های دشمن در ابعاد مختلف بر علیه نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: مردم نشان دادند در حمایت و پشتیبانی از نظام اسلامی همواره در صحنه خواهند بود.

رهبری فصل‌الخطاب است

سید هادی حسینی نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در جمع راهپیمایان شهر شیرگاه با اشاره به حضور مردم در صحنه‌های حمایت از آرمان‌های مختلف نظام اسلامی، گفت: ملت ایران در برابر تحریم‌ها و فشارهایی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده بود، مقاومت کردند و ملت، گروه‌ها و افراد مختلف مخالف آرمان‌های نظام را کنار زدند.

نائب رئیس فراکسیون فناوری نوین مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که، دشمنی‌های آمریکا تنها به دلیل فناوری هسته‌ای ملت ایران نیست، یادآور شد: پیشرفت‌های مختلف ایران در زمینه‌های فناوری نوین، فضایی و علمی موجب مخالفت‌های دشمنان شده است.

وی با بیان این‌که آمریکا نمی‌خواهد کشوری دوشادوش آن حرکت کند، خاطر نشان کرد: بعضی‌ها به اشتباه فکر می‌کنند که ارتباط با آمریکا موجب حل مشکلات می‌شود و امروز دشمن در شرایطی نیست که زور بگوید و ما هم در شرایطی نیستیم که سلطه‌پذیر باشیم.

پیوند رهبری و مردم ناگسستنی است

علی درزی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه نیز در جمع راهپیمایان 22 بهمن شهر پل سفید با تأکید بر این‌که پیوند بین رهبری و مردم ناگسستنی است، گفت: ارتباط مردم با ولی‌فقیه اعتقادی و قلبی است.

وی افزود: دسیسه‌های دشمنان با وجود رهبری و حمایت مردم از آرمان‌های نظام، خدشه‌ناپذیر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با بیان این‌که نظام جمهوری اسلامی، عزت و سربلندی را برای ملت به ارمغان آورده است، افزود: سربلندی ملت رشید ایران در جهان با تبعیت از دستورات امام راحل و مقام معظم رهبری و تأکید بر آرمان‌های اصیل آن به دست آمده است.

انتهای‌پیام/86015/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول