اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قصرشیرین:

22 بهمن نشان‌دهنده پایداری ملت ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار قصرشیرین گفت: شکوه راهپیمایی 22 بهمن نشان‌دهنده تحکیم و پیوند مردم با رهبر، استقامت و پایداری در برابر توطئه‌های دشمنان است.

22 بهمن نشان‌دهنده پایداری ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از قصرشیرین، راهپیمایی 22 بهمن با حضور پرشکوه آحاد مختلف مردم در شهرستان قصرشیرین برگزار شد.

حسین پروین در این مراسم اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی دو قطب مهم غرب و شرق وجود داشت که هر جامعه به‌خصوص ایران برای نفس کشیدن هم باید از این 2 قطب کسب تکلیف می‌کرد، اما با احیای مجدد انقلاب توسط امام خمینی(ره)، فکر و اندیشه‌های نو به‌وجود آمد.

پروین ادامه داد: امام خمینی(ره) با ندای نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی ثابت کرد ما این قطب‌بندی را نمی‌پذیریم با دشمنان ایران و انقلاب به مبارزه پرداخت تا اینکه انقلاب اسلامی را به کمک مردم احیاء کرد.

وی تصریح کرد: نظام اسلامی بر پایه سه رکن به‌وجود آمده است؛ رکن اول که اصل اسلامیت نظام است و دشمنان غافل از اینکه در اساس جمهوری اسلامی دین از حکومت جدا نیست و نظام اسلامی با بهره‌گیری از قران و تعالیم دینی حق هیچ‌گونه دخالتی را به دشمنان اسلام نمی‌دهد.

پروین دومین رکن از ارکان نظام را رکن رهبری دانست و افزود: رهبری در جامعه اسلامی در کنار ارزش‌های اسلامی برای تحقق این ارزش‌ها یک نیاز مبرم است.

فرماندار قصرشیرین با اشاره به رکن سوم که مردم هستند، ادامه داد: مردم مهم‌ترین رکن از ارکان نظام اسلامی هستند و تا زمانی که مردم حضور پیدا نکنند با وجود اسلام و رهبری نظامی تشکیل نمی‌شود.

پروین در پایان به 33 پروژه عمرانی، خدماتی و کشاورزی که در شهرستان قصرشیرین با مبلغی بالغ بر 2 میلیارد تومان در ایام دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسیده اشاره کرد و افزود: این خدمات و دستاوردها که هر ساله رو به افزایش است از برکت وجود انقلاب اسلامی است.

در این مراسم ضمن قرائت قطع‌نامه سراسری برای تحکم کشور و مردم، گروهی از خواهران و برادران بسیجی به خواندن سرود پرداختند و در پایان مراسم راهپیمایی، مسابقه قران بخوان و جایزه بگیر اجرا و هدایایی توسط امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قصرشیرین اهداء شد.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول