اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمیرم در مجلس:

22 بهمن 57 معجزه قرن است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه را اعلام وفاداری به ارزش‌های انقلاب دانست و گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن، در جهان به عنوان معجزه قرن شناخته شده است.

22 بهمن 57  معجزه قرن است

سیده سکینه عمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم از 22 بهمن 57 به عنوان معجزه قرن یاد کرد و افزود: کشورهای اسلامی و سردمداران کشورهای دیگر از "امام خمینی(ره)" به عنوان یک فرد بی نظیر و از "انقلاب اسلامی ایران" به عنوان یک پدیده بسیار بزرگ یاد می‌کنند.

وی با اشاره به نقش ارزنده و بی نظیر ولایت فقیه در هدایت نهضت اسلامی و استحکام پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی یک موهبت الهی است که به واسطه خون شهدا و اطاعت از ولایت فقیه حفظ شده است.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی به تأثیر این انقلاب شکوهمند در جهان اشاره کرد و افزود: امروز نظام اسلامی به الگویی بی‌بدیل برای کشورهای منطقه و فراسوی جهان تبدیل شده است و بیداری در کشورهای اسلامی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

وی انقلاب اسلامی ایران را پدیده‌ای نو در قرن حاضر دانست و تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران، بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب در دنیای کنونی است و همچنین در تاریخ بی نظیر است.

عمرانی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه را اعلام وفاداری به ارزش‌های انقلاب دانست و اظهار کرد: حضور باشکوه در راهپیمائی 22 بهمن ماه مقبولیت و محبوبیّت نظام را افزایش می‌دهد و در برداشت‌ها و قضاوت‌های بین‌المللی بر کشور ما تأثیرگزار خواهد بود.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمن برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در راهپیمائی 22 بهمن گفت: حضور پرشور مردم مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهد بود و سبب اقتدار هر چه بیشتر نظام اسلامی می‌شود.

این نماینده خطاب به دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ساده به دست نیامده که ساده هم از دست برود بلکه خون بهای خون شهیدان است و مردم ایران اسلامی با تمام وجود خود از انقلابشان دفاع خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران از هیچ تهدید و تحریمی نمی‌هراسد، تصریح کرد: مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی با همه وجودشان در برابر سختی‌ها و مشکلات می‌ایستند و با حضور آگاهانه و هوشمندانه خود در راهپیمائی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان زخم خورده انقلاب اسلامی خواهند زد.

انتهای پیام/2301/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول