اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مراجع قم با تاکید بر لزوم وحدت سران قوا و رفع مشکلات مردم

ملت در یوم الله 22 بهمن پایداری خود را به دنیا نشان دادند

خبرگزاری فارس: مراجع و علما با حضور در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن قم بر لزوم وحدت سران قوا و رفع مشکلات مردم تاکید کردند.

ملت در یوم الله 22 بهمن پایداری خود را به دنیا نشان دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حضرات آیات عظام ناصر مکارم‌شیرازی، حسین نوری‌همدانی، جوادی‌آملی، هاشمی‌شاهرودی و امینی امروز در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن قم شرکت کردند.

آیت‌الله‌ ناصر مکارم‌شیرازی در حاشیه‌ این راهپیمایی استقبال مردم را بسیار خوب و باشکوه دانست و حضور با شکوه مردم در این راهپیمایی را نشان وفاداری به انقلاب، کشور و نظام دانست و گفت: مردم با وجود تمام مشکلاتی که دارند وقتی پای دفاع از نظام، دین و مذهب به میان می‌آید با هم متحد و متفق هستند.

این مرجع تقلید از مسئولان خواست قدر مردم را بدانند و در حل مشکلاتشان بکوشند.

* تجلی اراده ملت در دفاع از آرمان‌های امام

آیت‌الله حسین نوری‌همدانی نیز با قدردانی از ملت ایران برای حضور حماسی در این راهپیمایی اظهار کرد: امروز روز جشن انقلاب و ملت ایران و روز عزای آمریکا است.

وی با اشاره به اینکه تجلی اراده ملت برای دفاع از آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب را شاهد هستیم، تصریح کرد: امروز کشور ما نیازمند وحدت است و باید سران سه قوه وحدت را رعایت کرده و برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه هر سال که 22 بهمن فرا می‌رسد حضور مردم در صحنه بیشتر می‌شود، ‌خاطرنشان کرد: این حضور حماسی نشان می‌دهد علاقه مردم به نظام بیشتر می‌شود و ملت به عمق و حقیقت انقلاب پی می‌برند.

* حضور ملت در راهپیمایی نصرت الهی است

به گزارش فارس آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی نیز حضور در راهپیمایی را یک امر عبادی دانست و با تاکید بر اینکه مردم تاسیس نظام را به عنوان یک وظیفه دینی می‌دانند و در همه مراسم هم شرکت می‌کنند، تصریح کرد: این بهترین نصرت الهی است چون خدا وعده داد اگر شما دین را یاری کنید من هم شما را یاری می‌کنم.

این مرجع تقلید قم خاطرنشان کرد: امیدواریم که حضور مردم به عنوان بهترین وظیفه دینی ذخیره دنیا و آخرت آنها باشد و خدای سبحان نظام، رهبر، مراجع، ملت و مملکت ما را در سایه امام زمان حفظ کند.

* 22 بهمن نقطه عطفی در تاریخ ایران

آیت‌الله سید محمود هاشمی‌شاهرودی هم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 22 بهمن 1357 همیشه در تاریخ ثبت شده است، عنوان کرد: این روز نقطه عطفی در جهان اسلام به شمار می‌رود.

وی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را پرشور ارزیابی و تصریح کرد: ملت ایران مثل همیشه بسیار خوب در صحنه حضور داشتند.

* مسئولان با وحدت به حل مشکلات اهتمام داشته باشند

آیت‌الله ابراهیم امینی نیز در حاشیه حضور در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن قم با اشاره به فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد: ما از ابتدای انقلاب تاکنون با مشکلات فراوانی مواجه بودیم، اما مردم ما همواره با وحدت، همدلی و حضور در تمام صحنه‌ها و‌ راهپیمایی‌ها مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند و بعد از این هم خواهند زد.

وی با تاکید بر حل مشکلات مردم خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دورانی که در آن قرار داریم دوران مقاومت است و باید بیشتر مقاومت کرد تا مشکلات رفع شوند.

امام جمعه قم حضور با شکوه مردم در این راهپیمایی را خوب ارزیابی کرد و خطاب به سران قوا گفت: همانطور که می‌بینید مردم با وحدت در تمام صحنه‌ها حضور دارند شما هم با وحدت و همدلی مشکلات مردم را حل کنید.

انتهای پیام/78010/ن30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول