اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج:

حضور حداکثری مردم در راهپیمایی امسال آتش خشم دشمنان را بیشتر کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرج گفت: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی امسال آتش خشم دشمنان را بیشتر کرد.

حضور حداکثری مردم در راهپیمایی امسال آتش خشم دشمنان را بیشتر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی ظهر امروز با حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: دشمنان با دیدن صحنه‌هایی از حماسه امروز مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر مأیوس و سرشکسته شدند و دانستند که توطئه‌ها و تبلیغات منفی آنان هیچ تأثیری بر ملت ایران نخواهد داشت.

وی تأکید کرد: مردم ایران آرمان‌های انقلاب را فراموش نمی‌کنند و به دشمنان اجازه نمی‌دهند با یاوه‌های خود آرمان‌ها و دستاوردهای بزرگ انقلاب را زیر سؤال ببرند.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان هر چه تلاش کنند نمی‌توانند ما را از اهداف خود دور کنند افزود: 34 سال از عمر انقلاب می‌گذرد و ملت ایران به این توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان آگاهی دارند لذا هرگز گول این دسایس را نخورده لذا با حضور چشمگیر خود در صحنه‌های مختلف دشمنان را بیش از پیش مأیوس می‌کنند.

کازرونی گفت: حضور امروز مردم در راهپیمایی 22 بهمن خاری در چشم دشمنان بود و آنان را در پیش جهانیان خوار و ذلیل کرد. دشمنان از ماه‌ها قبل برای عدم حضور  مردم در راهپیمایی علاوه بر صرف هزینه‌های گزاف برنامه‌ریزی‌های متعددی را کرده بودند اما امروز و با حضور چشمگیر ملت ایران تمام تیرهای آنان به بیراهه رفت و هیچ تأثیری در روند حضور مردم در این صحنه از انقلاب نداشت.

امام جمعه کرج با اشاره به در پیش بودن انتخابات نیز افزود: از امروز تلاش دشمنان برای عدم حضور مردم در این صحنه سرنوشت‌ساز نیز دو چندان می‌شود و با تبلیغات منفی و یاوه‌های خود در نظر دارند تا مانع از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی شوند.

کازرونی افزود: همان طور که مردم امروز با خلق حماسه‌ای جدید دشمنان را شکست دادند، در روز انتخابات نیز با حضور چشمگیر خود دشمنان را نابود خواهند کرد.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول