اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه کردستان:

مسئولان حضور مردم را با خدمت بیشتر جبران کنند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه کردستان با قدردانی از حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن خواستار تلاش بیشتر مسئولان در زمینه خدمت به مردم برای جبران حضور آنان شد.

مسئولان حضور مردم را با خدمت بیشتر جبران کنند

جهانشیر امینی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی امسال به طور یقین باشکوه‌تر و از ازدحام بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار بوده است و این حضور نشان از درک و بصیرت آگاهانه مردم در صحنه‌های سیاسی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارد.

وی افزود: مردم آگاه و بابصیرت ایران اسلامی همچون جوانان سال‌های اول انقلاب موقعیت را به خوبی درک می‌کنند و پشت رهبر هستند و در همه صحنه‌ها حضور گسترده دارند.

رئیس دانشگاه کردستان تصریح کرد: دشمنان امسال هم ائتلاف کردند تا حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب سالامی را کم‌رنگ کنند، اما حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی امروز موجب افزایش انگیزه مسئولان در تمام صحنه‌ها خدمت‌رسانی می‌شود.

امینی در ادامه با اشاره به شرایط کنونی ایران و اعمال تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی از سوی دشمنان، اضافه کرد: بدون شک حضور مردم در چنین صحنه‌هایی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی تأثیر بسزایی دارد.

این مسئول شرایط اقتصادی کنونی کشورمان را با صدر اسلام مقایسه کرد و گفت: در جنگ خندق تمام سعی و تلاش دشمنان این بود که اسلام را از بین ببرند و با تحریم اقتصادی مسلمانان را در شعب ابی‌طالب در فشار قرار داده بودند و امروز ما این شرایط را داریم.

رئیس دانشگاه کردستان بیان کرد: در شرایط دشمنان می‌خواهند با وارد کردن فشار اقتصادی بین حاکمیت و مردم فاصله ایجاد کنند که این حضورها جوابی قاطع به برنامه‌ریزی‌های آنان است که نتیجه‌ای منفی دارد.

امینی متذکر شد: با توکل بر خداوند متعال و پشتوانه نظام اسلامی به‌زودی از این موانع عبور خواهیم کرد و به یقین توانمندی جوانان و دانشمندان کشورمان در عرصه علم و فناوری، هوا فضا، علوم پزشکی و علوم پایه نشان دهنده این است که همواره در راه رسیدن به پیشرفت‌های نوین جهان هستیم و به خودکفایی رسیده‌ایم.

وی در پایان تصریح کرد: مسئولان باید حضور مردم در صحنه‌های مختلف را با خدمتگزاری بیشتر جبران نمایند.

انتهای پیام/79005/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول