اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابل در مجلس:

جایگاه ساختاری مرکز تربیت معلم بابل ارتقا یابد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: جایگاه ساختاری مرکز تربیت معلم بابل ارتقا یابد.

جایگاه ساختاری مرکز تربیت معلم بابل ارتقا یابد

حسین نیازآذری در حاشیه نشست صمیمی فرهنگیان بابل با وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: نقش فرهنگیان در انقلاب اسلامی بسیار پررنگ بوده به طوری‌که 36 هزار دانش‌آموز شهید و 4هزار و 500 معلم شهید حاکی از جانفشانی این قشر تاثیرگذار است.

وی افزود: مرکز تربیت معلم رجایی که در اختیار فرهنگیان بود با دستور وزیر آموزش و پرورش به دانشگاه فرهنگیان ترقی یافت، تقاضای مردم و فرهنگیان این است که جایگاه ساختاری مرکز تربیت معلم بابل ارتقا یابد زیرا به لحاظ فضای مناسب آموزشی می‌تواند دانشکده فرهنگیان در این مکان استقرار یابد.

نیازآذری با اشاره به اینکه بابل نیازمند مجتمع فرهنگی و ورزشی است، تصریح کرد: بابل با داشتن 70 هزار دانش‌آموز و 10 هزار معلم نیازمند مجتمع فرهنگی ورزشی برای جامعه فرهنگی است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مهم‌ترین ویژگی منحصر به فرد انقلاب اسلامی مردمی بودن و مردم‌سالاری دینی است که توده‌های پائین جامعه و روستائیان این ویژگی را برای انقلاب به ثبت رساندند.

این مسئول اذعان داشت: انقلاب ما برخوردار از جایگاه رهبری و ولایت فقیه است و تا زمانی که از این رکن اساسی برخوردار باشیم جامعه هرگز بن‌بستی نخواهد داشت.

نیازآذری گفت: ایثار و شهادت رکن مهم دیگر این انقلاب است که روزی جوانان وطن با تجهیز این سلاح با خون خود از انقلاب محافظت کردند و امروز نیز با دادن مال خود در حفظ و ماندگاری این نظام گام برمی‌داریم.

وی بیان داشت: امروز فریاد می‌زنیم که ما آماده‌ایم، این انقلاب به این عزت‌ها ماندگار است و این دهه فرصتی است تا تجدید عهدی با منویات رهبری، شهدا و اسلام داشته باشیم و این مسیر را به درستی مدیریت کنیم.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستاوردهای مهم علمی کشور گفت: دشمن بداند ما فرهنگ شهادت را برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به جان خریدیم.

انتهای پیام/86009/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول