اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی:

کم لطفی به دانشگاه پیام نور می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: این دانشگاه هم اکنون به ابر دانشگاه تبدیل شده و با وجود کم لطفی برخی‌ها در کشور، هر روز قوی‌تر و بهتر از گذشته از سوی مردم و دولت حمایت می‌شود.

کم لطفی به دانشگاه پیام نور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، علی عبادیان بعد از ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی ساختمان جدید آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز بناب همزمان با بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان اتظهار کرد: برای این طرح 20 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته و قرار است در مدت 18 ماه تکمیل و بهره‌برداری شود.

وی افزود: کاربری این ساختمان آموزشی و اداری بوده و با بهره‌برداری از آن کمک بزرگی به حل مشکل کمبود فضای فیزیکی در دانشگاه پیام نور بناب خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور یکی ثمرات ارزشمند نظام و مولود انقلاب است، خاطرنشان کرد: این دانشگاه هم اکنون به ابر دانشگاه تبدیل شده و با وجود کم لطفی برخی‌ها در کشور، هر روز قوی‌تر و بهتر از گذشته از سوی مردم و دولت حمایت می‌شود.

وی ضمن اشاره به لزوم شرکت گسترده دانشگاهیان و فرهیختگان در راهپیمایی 22 بهمن امسال اظهار کرد: باید زیر چتر معنوی ولایت و قوی‌تر از گذشته در حماسه راهپیمایی امسال نشان دهیم که اگر مسئولان در نظام اسلامی به جایگاهی رسیده‌اند، به برکت انقلاب اسلامی و اصل ولایت فقیه بوده است.

برخی مسئولان برای دشمنان آذوقه فراهم نکنند

وی از مسئولان خواست تا ضمن پرهیز از دلسرد کردن مردم، برای دشمنان آذوقه فراهم نکنند.

فرماندار بناب نیز در آیین گفت: هم اکنون به برکت انقلاب اسلامی ایران سطح سواد عمومی جامعه ایران بالاتر رفته و بیشتر جوانان ایرانی از تحصیلات ایرانی برخوردار هستند.

سعید برقی خواستار بهره‌برداری به موقع از ساختمان جدید «شهید شهریاری» در دانشگاه پیام نور مرکز بناب شد.

بنابراین گزارش کلنگ احداث ساختمان جدید آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز بناب با حضور مسئولان محلی و استانی در گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و در محوطه این دانشگاه به زمین زده شد.

این ساختمان که با نام دانشمند هسته‌ای «شهید دکتر مجید شهریاری» مزین شده است، با زیربنای 2 هزار و 300 مترمربع و در سه طبقه احداث می‌شود و قرار است طی 18 ماه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/60002/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول